www.bydgoszcz.uw.gov.pl __



Archiwalna wersja dokumentu dla daty: 2009-08-25 11:16:02


<< powrót do wersji aktualnej dokumentu


Biuro Kadrowo-Organizacyjne Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu

Koordynator
Izabela Rosiak

Sekretariat
pok. nr 38 , parter, wejście od ul. Jagiellońskiej 3
tel: (052) 349-7320
fax: (052) 349-7322
e-mail: bko_sekretariat@bydgoszcz.uw.gov.pl
 


Oddział Kadr

Kierownik
Marek Cichy
pok. nr 29, parter, wejście od ul. Jagiellońskiej
tel: (052) 349-7209
e-mail:
 mcichy@bydgoszcz.uw.gov.pl 

Zajmujemy się m.in.:

  • naborem do korpusu służby cywilnej,
  • sprawami osobowymi pracowników Urzędu,
  • obsługą komisji dyscyplinarnej,
  • szkoleniami,
  • sprawami dotyczącymi praktyk uczniowskich i studenckich, aplikantów radcowskich oraz staży absolwenckich.
  • prowadzeniem spraw związanych z realizacją świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • obsługą Komisji Socjalnej K-P UW,
  • prowadzeniem spraw dotyczących organizowania spotkań okolicznościowych emerytów i rencistów.


Oddział Organizacji i Zarządzania

Kierownik
Robert Hermanowski
pok. 20, parter, wejście od ul. Jagiellońskiej
tel: (052) 349-7358
e-mail:
 rhermanowski@bydgoszcz.uw.gov.pl 

Zajmujemy się m.in:

  • prowadzeniem archiwum zakładowego,
  • organizacją pracy Urzędu oraz obiegu dokumentów,
  • prowadzeniem kancelarii ogólnej,
  • opracowywaniem projektów zarządzeń i poleceń Dyrektora Generalnego Urzędu;
  • prowadzeniem Punktu Obsługi Klienta,
  • prowadzeniem księgozbioru Urzędu, zbiorów Dzienników Ustaw, Monitorów Polskich i przepisów UE.

 


Samodzielne stanowisko ds. Obronności Urzędu
Jerzy Krysiński

pok. nr 21, parter, wejście od ul. Jagiellońskiej
tel: (052) 349-7354
e-mail
: jkrysinski@bydgoszcz.uw.gov.pl 



Zajmuje się m.in.:

  • planowaniem, koordynowaniem i realizacją zadań z zakresu bezpieczeństwa Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego będących w kompetencjach Dyrektora Generalnego Urzędu,
  • planowaniem i realizacją zadań związanych z obronnością Urzędu w czasie pokoju, na okres zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i czas wojny.

Samodzielne stanowisko ds. bhp i ppoż
Tadeusz Zabłocki
pok. nr 21, parter, wejście od ul. Jagiellońskiej
tel: (052) 349-7360
e-mail:
 tzablocki@bydgoszcz.uw.gov.pl 

Zajmuje się m.in.:

  • prowadzeniem spraw związanych z bezpieczeństwem, higieną pracy i ochroną przeciwpożarową w Urzędzie,
  • szkoleniami i kontrolami w zakresie bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej w Urzędzie.



wieloosobowe stanowisko ds. obsługi klientów w Delegaturze Urzędu w Toruniu


Plac Teatralny 2, II piętro, pok. nr 357
tel: (056) 62-18-560
e-mail: deluwt@bydgoszcz.uw.gov.pl

Zajmujemy się m.in.

  • prowadzeniem kancelarii ogólnej,
  • prowadzeniem Punktu Obsługi Klienta,
  • prowadzeniem ekspozytury archiwum zakładowego,


wieloosobowe stanowisko ds. obsługi klientów w Delegaturze Urzędu we Włocławku


ul. Brzeska 8, parter
tel: (054) 23-14-396
e-mail: deluww@bydgoszcz.uw.gov.pl

Zajmujemy się m.in.

  • prowadzeniem kancelarii ogólnej,
  • prowadzeniem Punktu Obsługi Klienta,
  • prowadzeniem ekspozytury archiwum zakładowego,

Punkt Obsługi Klienta w Bydgoszczy

pok. 28, wejście od ul. Jagiellońskiej 3
tel: (052) 349-7720 lub 7721
czynne: poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:30-15:30, wtorek 8:00-18:00

Zapewniamy tłumacza języka migowego po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu
e-mail: pok@bydgoszcz.uw.gov.pl 


Zajmujemy się m.in.:

  • udzielaniem klientom niezbędnych informacji, udostępnienia kart objaśnień oraz zapewnienia klientom wymaganych druków i formularzy,
  • przyjmowaniem, rejestracją wniosków kierowanych do archiwum zakładowego,
  • przyjmowaniem i rejestracją i kierowaniem wpływających od klientów pism do merytorycznych wydziałów,
  • przyjmowaniem i rejestracją wniosków o umorzenie lub rozłożenie na raty mandatów karnych.


Punkt Obsługi Klienta w Toruniu

Plac Teatralny 2, parter, pok. nr 138-139
tel: (056) 62-18-560
czynny: poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:30-15:30, wtorek 8:00-18:00

Zajmujemy się m.in.:

  • udzielaniem klientom niezbędnych informacji, udostępnienia kart objaśnień oraz zapewnienia klientom wymaganych druków i formularzy,
  • przyjmowaniem i rejestracją wniosków kierowanych do archiwum zakładowego,
  • przyjmowaniem, rejestracją i kierowaniem wpływających od klientów pism do merytorycznych wydziałów,
  • przyjmowanie i rejestracją wniosków o umorzenie lub rozłożenie na raty mandatów karnych.


Punkt Obsługi Klienta we Włocławku

ul. Brzeska 8, parter,
tel: (054) 23-14-159
czynny: poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:30-15:30, wtorek 8:00-18:00


Zajmujemy się m.in.:

  • udzielaniem klientom niezbędnych informacji, udostępnienia kart objaśnień oraz zapewnienia klientom wymaganych druków i formularzy,
  • przyjmowaniem i rejestracją wniosków kierowanych do archiwum zakładowego,
  • przyjmowaniem, rejestracją i kierowaniem wpływających od klientów pism do merytorycznych wydziałów,
  • przyjmowaniem i rejestracją wniosków o umorzenie lub rozłożenie na raty mandatów karnych.


Warto wiedzieć:

Punkt Obsługi Klienta jest czynny: poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. 7:30-15:30, wtorek godz. 8:00-18:00.

Pisma, wnioski należy składać w Punkcie Obsługi Klienta lub sekretariacie pok. nr 38, wejście od ul. Jagiellońskiej lub kancelarii ogólnej pok. nr 12, wejście od ul. Konarskiego 1-3.

Pisma i wnioski kierowane do Wydziałów i Biur Urzędu należy składać w kancelarii ogólnej pok. nr 12, wejście od ul. Konarskiego 1-3.