Kierownik
Sekretariat
pok. nr 38 , parter, wejście od ul. Jagiellońskiej 3
tel: (052) 349-7320
fax: (052) 349-7322
e-mail: woa_sekretariat@bydgoszcz.uw.gov.pl
Oddział Kadr
Kierownik
Marek Cichy
pok. nr 29, parter, wejście od ul. Jagiellońskiej
tel: (052) 349-7209
e-mail: mcichy@bydgoszcz.uw.gov.pl
Zajmujemy się m.in.:
-
naborem do korpusu służby cywilnej,
-
sprawami osobowymi pracowników Urzędu,
-
obsługą komisji dyscyplinarnej,
-
szkoleniami,
-
sprawami dotyczącymi praktyk uczniowskich i studenckich, aplikantów radcowskich oraz staży absolwenckich.
-
prowadzeniem spraw związanych z realizacją świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
-
obsługą Komisji Socjalnej K-P UW,
-
prowadzeniem spraw dotyczących organizowania spotkań okolicznościowych emerytów i rencistów.
Oddział Organizacji i Zarządzania
Kierownik
Robert Hermanowski
pok. 20, parter, wejście od ul. Jagiellońskiej
tel: (052) 349-7358
e-mail: rhermanowski@bydgoszcz.uw.gov.pl
Zajmujemy się m.in:
-
prowadzeniem archiwum zakładowego,
-
organizacją pracy Urzędu oraz obiegu dokumentów,
-
prowadzeniem kancelarii ogólnej,
-
opracowywaniem projektów zarządzeń i poleceń Dyrektora Generalnego Urzędu;
-
prowadzeniem Punktu Obsługi Klienta,
-
prowadzeniem księgozbioru Urzędu, zbiorów Dzienników Ustaw, Monitorów Polskich i przepisów UE.
Samodzielne stanowisko ds. Obronności Urzędu
Jerzy Krysiński
pok. nr 21, parter, wejście od ul. Jagiellońskiej
tel: (052) 349-7354
e-mail: jkrysinski@bydgoszcz.uw.gov.pl
Zajmuje się m.in.:
-
planowaniem, koordynowaniem i realizacją zadań z zakresu bezpieczeństwa Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego będących w kompetencjach Dyrektora Generalnego Urzędu,
-
planowaniem i realizacją zadań związanych z obronnością Urzędu w czasie pokoju, na okres zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i czas wojny.
Samodzielne stanowisko ds. bhp i ppoż
Tadeusz Zabłocki
pok. nr 21, parter, wejście od ul. Jagiellońskiej
tel: (052) 349-7360
e-mail: tzablocki@bydgoszcz.uw.gov.pl
Zajmuje się m.in.:
-
prowadzeniem spraw związanych z bezpieczeństwem, higieną pracy i ochroną przeciwpożarową w Urzędzie,
-
szkoleniami i kontrolami w zakresie bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej w Urzędzie.
wieloosobowe stanowisko ds. obsługi klientów w Delegaturze Urzędu w Toruniu
Plac Teatralny 2, II piętro, pok. nr 357
tel: (056) 62-18-269
e-mail: deluwt@bydgoszcz.uw.gov.pl
Zajmujemy się m.in.
-
prowadzeniem kancelarii ogólnej,
-
prowadzeniem Punktu Obsługi Klienta,
-
prowadzeniem ekspozytury archiwum zakładowego,
wieloosobowe stanowisko ds. obsługi klientów w Delegaturze Urzędu we Włocławku
ul. Brzeska 8, I piętro, pok. nr 32
tel: (054) 23-14-427
e-mail: jkloc@bydgoszcz.uw.gov.pl
Zajmujemy się m.in.
-
prowadzeniem kancelarii ogólnej,
-
prowadzeniem Punktu Obsługi Klienta,
-
prowadzeniem ekspozytury archiwum zakładowego,
Punkt Obsługi Klienta w Bydgoszczy
pok. 28, wejście od ul. Jagiellońskiej 3
tel: (052) 349-7720 lub 7721
czynne: poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:30-15:30, wtorek 8:00-18:00
Zapewniamy tłumacza języka migowego po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu
e-mail: bok@bydgoszcz.uw.gov.pl
Zajmujemy się m.in.:
-
udzielaniem klientom niezbędnych informacji, udostępnienia kart objaśnień oraz zapewnienia klientom wymaganych druków i formularzy,
-
przyjmowaniem, rejestracją wniosków kierowanych do archiwum zakładowego,
-
przyjmowaniem i rejestracją i kierowaniem wpływających od klientów pism do merytorycznych wydziałów,
-
przyjmowaniem i rejestracją wniosków o umorzenie lub rozłożenie na raty mandatów karnych.
Punkt Obsługi Klienta w Toruniu
Plac Teatralny 2, parter, pok. nr 138-139
tel: (056) 62-18-572
czynny: poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:30-15:30, wtorek 8:00-18:00
Zajmujemy się m.in.:
-
udzielaniem klientom niezbędnych informacji, udostępnienia kart objaśnień oraz zapewnienia klientom wymaganych druków i formularzy,
-
przyjmowaniem i rejestracją wniosków kierowanych do archiwum zakładowego,
-
przyjmowaniem, rejestracją i kierowaniem wpływających od klientów pism do merytorycznych wydziałów,
-
przyjmowanie i rejestracją wniosków o umorzenie lub rozłożenie na raty mandatów karnych.
Punkt Obsługi Klienta we Włocławku
ul. Brzeska 8, parter,
tel: (054) 23-14-159
czynny: poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:30-15:30, wtorek 8:00-18:00
Zajmujemy się m.in.:
-
udzielaniem klientom niezbędnych informacji, udostępnienia kart objaśnień oraz zapewnienia klientom wymaganych druków i formularzy,
-
przyjmowaniem i rejestracją wniosków kierowanych do archiwum zakładowego,
-
przyjmowaniem, rejestracją i kierowaniem wpływających od klientów pism do merytorycznych wydziałów,
-
przyjmowaniem i rejestracją wniosków o umorzenie lub rozłożenie na raty mandatów karnych.
Warto wiedzieć:
Punkt Obsługi Klienta jest czynny: poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. 7:30-15:30, wtorek godz. 8:00-18:00.
Pisma, wnioski należy składać w Punkcie Obsługi Klienta lub sekretariacie pok. nr 38, wejście od ul. Jagiellońskiej lub kancelarii ogólnej pok. nr 12, wejście od ul. Konarskiego 1-3.
Pisma i wnioski kierowane do Wydziałów i Biur Urzędu należy składać w kancelarii ogólnej pok. nr 12, wejście od ul. Konarskiego 1-3.
|