www.bydgoszcz.uw.gov.pl __



Archiwalna wersja dokumentu dla daty: 0000-00-00 00:00:00


<< powrót do wersji aktualnej dokumentu


Uzgadnianie tras pielgrzymek i innych imprez o charakterze religijnym w zakresie bezpieczeństwa Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Uzgadnianie tras pielgrzymek i innych imprez o charakterze religijnym
w zakresie bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych

Podstawa prawna:

ustawa z dnia 17 maja 1989 r. o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP (Dz. U. Nr 29, poz. 154 z późn. zm.).

Kto załatwia sprawę :

Wydział Spraw Obywatelskich i Migracji Oddział Spraw Wewnętrznych, Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 3; I piętro, pok. 113. tel. 052 34 97 233

Oddział Zamiejscowy Wydziału Spraw Obywatelskich i Migracji w Toruniu, Plac Teatralny 2, parter, pokój 139, tel. 056 62 18 467

Oddział Zamiejscowy Wydziału Spraw Obywatelskich i Migracji we Włocławku, ul. Brzeska 8, parter, pokój 10, tel. 054 23 14 098

Wymagane dokumenty:
wniosek organizatora pielgrzymki do wojewody właściwego ze względu na miejsce jej rozpoczęcia wraz z klauzulą upoważniającą wojewodę / wojewodów / do uzgodnienia wskazanej we wniosku trasy w aspekcie zapewnienia bezpieczeństwa z właściwymi organami zarządzającymi ruchem na drogach publicznych oraz policją.

Opłaty:
zwolnione od opłaty.

Termin załatwienia sprawy:
1. 30 dni od daty wpływu wniosku organizatora pielgrzymki, jeśli odbywać się ona będzie na terenie Województwa Kujawsko-Pomorskiego,

2. 45 dni w pozostałych przypadkach.

Czy i kiedy można odwołać się od decyzji:
zaniedbanie lub nienależyte wykonanie uzgodnień może być przedmiotem skargi do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Departament Wyznań i Mniejszości Narodowych) w Warszawie.