Start
Rolnictwo
Podejmowanie decyzji dot. stwierdzenia nabycia z mocy prawa gruntów rolnych przez gminy.


Podejmowanie decyzji dot. stwierdzenia nabycia z mocy prawa gruntów rolnych przez gminy. |
![]() |
![]() |
![]() |
Podstawa prawna: Art. 13 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (Dz. U. z 2004 r. Nr 208, poz. 2128 z późn.zm.) Kto załatwia sprawę: Wydział Środowiska, Rolnictwa i Rozwoju Wsi Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, 85-866 Bydgoszcz, ul. Konarskiego 1-3, pok. 45, oddział Rolnictwa, Rozwoju Wsi i Rynków Rolnych, tel. 0-52 3497504. Delegatura Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, 87-800 Włocławek, ul. Brzeska 8, pok. 39 oddział zamiejscowy Wydziału Środowiska, Rolnictwa i Rozwoju Wsi, tel. 0-54 231 40 97. Jakie dokumenty trzeba złożyć: 1.Wniosek zawierający: 1)odpis z księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości, 2)wypis i wyrys z rejestru ewidencji gruntów, 3)informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego obowiązującym w dniu 1 stycznia 1992 r. oraz aktualnym, 4)określenie stanu zabudowy (jeżeli występuje). Opłaty: Opłat nie pobiera się. Termin załatwienia sprawy: Podjęcie decyzji administracyjnej następuje w terminie miesiąca od daty wpływu wniosku. Czy i gdzie można się odwołać: Odwołanie wnosi się do Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi (ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa), za pośrednictwem Wojewody Kujawsko-Pomorskiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji. |
|||||||||||||
|