Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 16 stycznia 2015 r. - serwisant urządzeń elektronicznych w WBZK

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 16 stycznia 2015 r. - serwisant urządzeń elektronicznych w WBZK Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
serwisant urządzeń elektronicznych
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 2

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Centrum Powiadamiania Ratunkowego
ul. Grudziądzka 9-15
85-130 Bydgoszcz

Główne obowiązki:

  • nadzór nad prawidłowym działaniem systemu teleinformatycznego wspomagającego pracę dyspozytorów medycznych oraz współpraca z administratorem systemu CPR w zakresie nadzoru nad prawidłowością działania sytemu teleinformatycznego wspierającego pracę operatorów numerów alarmowych,
  • usuwanie awarii sprzętu teleinformatycznego wykorzystywanego na stanowiskach dyspozytorów medycznych w zakresie nie objętym warunkami gwarancji producenta/dostawcy,
  • współpraca z administratorem centralnym oraz pracownikami obsługi technicznej w innych ośrodkach na terenie kraju,
  • nadzór nad prawidłowością użytkowania (zgodności warunków użytkowania z umowami użyczenia) sprzętu i wyposażenia stanowiącego komponenty SWD PRM, użytkowanego przez dysponentów ZRM,
  • udzielanie wsparcia merytorycznego dysponentom ZRM w zakresie SWD PRM,
  • monitorowanie stanu pracy urządzeń technicznych, informatycznych i telekomunikacyjnych systemu SWD PRM z uwzględnieniem uwarunkowań wspólnej infrastruktury sprzętowo-sieciowej, aplikacji i urządzeń peryferyjnych CPR w Bydgoszczy, Oddziału CPR w Toruniu, skoncentrowanej dyspozytorni medycznej w Bydgoszczy, skoncentrowanej dyspozytorni medycznej w Toruniu,
  • współpraca z administratorem systemu CPR w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa sieci lokalnej oraz urządzeń wchodzących w jej skład,
  • bieżąca konserwacja i przegląd sprzętu teleinformatycznego.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

nietypowe godziny pracy – dyżury w systemie dwuzmianowym 8-godzinnym, od godz. 6:00 do 14:00 oraz od 13:00 do 21:00
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na 2 piętrze (ul. Grudziądzka 9-15; budynek C – winda, podjazd dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia socjalne, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych). Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność praktycznej obsługi systemu operacyjnego Windows, Internet, pakietu MS Office i innych programów oraz urządzeń aktywnych sieci LAN,
  • umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną sprzętu teleinformatycznego,
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o systemie powiadamiania ratunkowego, o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie organizacji i funkcjonowania systemu gromadzącego i udostępniającego informacje i dane dotyczące lokalizacji zakończenia sieci, z którego zostało wykonane połączenie do numeru alarmowego "112" albo innych numerów alarmowych,
  • dyspozycyjność, mobilność,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres

wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad funkcjonowania telefonii IP,
  • doświadczenie zawodowe w obszarze systemów wspomagających obszary bezpieczeństwa i porządku publicznego, ratownictwa i ochrony ludności,
  • samodzielność, kreatywność, zdolność analitycznego myślenia,
  • dyspozycyjność w zakresie realizacji zadań w lokalizacji Oddziału CPR w Toruniu.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie doświadczenia zawodowego

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 16 stycznia 2015 roku do 26 stycznia 2015 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 151
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz

z dopiskiem:
„serwisant urządzeń elektronicznych WBZK”

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)”.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Jeżeli w Urzędzie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym następuje zatrudnienie, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile spełnia wymagania na dane stanowisko.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2015-01-15
Data udostępnienia informacji: 2015-01-16
Ilość wyświetleń informacji: 2603
Rejestr zmian dokumentu
Rejestr zmian dokumentu
Redaktor Data Zmiana
Radosław Górnicki 2015-01-15 Utworzenie