Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 18 grudnia 2014 r. - inspektor w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 18 grudnia 2014 r. - inspektor w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego,
zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Centrum Powiadamiania Ratunkowego
ul. Grudziądzka 9-15
85-130 Bydgoszcz

Główne obowiązki:

  • prowadzenie ewidencji czasu pracy w elektronicznym systemie „Rejestracji Czasu Pracy” w celu rozliczania czasu pracy pracowników CPR oraz Oddziału CPR
  • współpraca z sekretariatem Wydziału w zakresie spraw kadrowo-organizacyjnych odnoszących się do pracowników CPR i Oddziału CPR, w celu prawidłowej realizacji tych zadań na szczeblu Wydziału
  • opracowywanie grafików (harmonogramów pracy) dla operatorów numerów alarmowych w celu zapewnienia ciągłości działania centrum powiadamiania ratunkowego
  • prowadzenie książki inwentarzowej sprzętu oraz przeprowadzanie inwentaryzacji dla CPR w celu ewidencji środków trwałych
  • przygotowywanie statystyki pracy w celu prawidłowej organizacji i rozliczania pracy CPR

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Grudziądzkiej 9-15, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne

wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:

  • 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarki/sekretarza lub asystentki/asystenta
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o systemie powiadamiania ratunkowego, o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
  • rzetelność i terminowość, odporność na stres

wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie dla operatorów numerów alarmowych
  • myślenie kreatywne, współdziałanie w grupie, efektywna komunikacja, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej 
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego odbyte przeszkolenie

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 18 grudnia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 151
ul. ks. S. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz

z dopiskiem:
„ inspektor - WBZK"

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)".

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Autor informacji: Krzysztof Smoczyk
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2014-12-17
Data udostępnienia informacji: 2014-12-18
Ilość wyświetleń informacji: 2904
Rejestr zmian dokumentu