Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
w Wydziale Infrastruktury i Rozwoju
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego,
zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. ks. S. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
Główne obowiązki:
-
rejestrowanie korespondencji wpływającej do Wydziału w komputerowym systemie zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników "e-Dok" i przekazywanie jej zgodnie z dekretacją Dyrektora Wydziału, w celu zapewnienia sprawnego obiegu dokumentacji
-
prowadzenie ewidencji czasu pracy w elektronicznym systemie "Rejestracji Czasu Pracy" oraz prowadzenie rejestrów w formie papierowej: delegacji służbowych, wyjść pracowników w godzinach pracy, ewidencji urlopów wypoczynkowych, w celu dostarczenia dokładnej informacji o czasie pracy pracowników
-
wykonywanie zadań w ramach Wydziału związanych z przygotowaniem wniosków o płatność oraz z wykorzystywaniem środków w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 (PO PT 2007-2013), celem zapewnienia prawidłowej realizacji projektów
-
przygotowywanie do wysłania i wysyłka korespondencji wychodzącej z Wydziału w celu zapewnienia sprawnego obiegu dokumentacji w Wydziale
-
współpraca z komórką ds. certyfikacji w zakresie obsługi uczestnictwa przedstawiciela Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji (IPOC) w Komitecie Monitorującym Regionalnego Programu Operacyjnego WK-P, w celu dostarczenia niezbędnych informacji w procesie certyfikacji wydatków w ramach tego Programu
-
wspomaganie spotkań Dyrektora Wydziału z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi poprzez umawianie spotkań, przygotowywanie materiałów w celu zapewnienia właściwej pracy Wydziału
-
prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz wszystkich spraw związanych z inwentaryzacją majątku Wydziału, w tym dla IPOC, w celu dostarczenia informacji o stanie majątkowym Wydziału
-
współpraca z Biurem Finansowo-Inwestycyjnym w zakresie zaopatrywania w materiały biurowe oraz w zakresie rozliczania projektów w ramach PO PT 2007-2013, w celu zapewnienia niezbędnych materiałów do pracy Wydziału
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 11 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne
wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
-
1 rok doświadczenia zawodowego
-
znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej, o zasadach prowadzenia polityki rozwoju
-
znajomość podstaw prawa administracyjnego
-
znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
-
umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
-
umiejętność redagowania pism urzędowych
-
dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie
wymagania dodatkowe
-
wykształcenie średnie w zakresie administracji lub finansów lub techniki biurowej
-
przeszkolenie z zakresu wdrażania programów i funduszy unijnych
-
doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
-
asertywność, odporność na stres
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie
-
w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
-
kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie zawarte w wymaganiach dodatkowych
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
-
kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane dodatkowe doświadczenie zawodowe
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 26 listopada 2014 roku do 1 grudnia 2014 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 151
ul. ks. S. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem:
"inspektor – zastępstwo - WIR"
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)".
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailemo ich terminie.
|