Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 2 października 2014 r. - inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 2 października 2014 r. - inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. ks. S. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz

Główne obowiązki:

  • przyjmowanie i weryfikowanie wniosków w sprawach: pobytu cudzoziemców na terytorium RP, udzielania im zezwolenia na pracę, prawa pobytu obywateli UE w celu zalegalizowania pobytu cudzoziemców i wydania im stosownych dokumentów
  • udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, ich wjazdu na terytorium RP, pobytu i wyjazdu oraz w sprawach zezwolenia na pracę cudzoziemca na terytorium RP w celu zapewnienia sprawnej obsługi w tym zakresie
  • przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków obywateli polskich i cudzoziemców o wpisanie zaproszenia cudzoziemca do ewidencji zaproszeń celem wydania wnioskodawcy zaproszenia
  • prowadzenie postępowań o wymianę karty pobytu cudzoziemca, a także sporządzanie zaświadczeń, wyciągów, odpisów w oparciu o posiadaną dokumentację w celu zapewnienia obsługi klientów w tym zakresie
  • prowadzenie rejestracji i ewidencji w systemie informatycznym Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych oraz dokonywanie weryfikacji danych w Systemie Informacyjnym Schengen w celu prawidłowej realizacji zadań
  • współpraca z oddziałami i placówkami Straży Granicznej, organami prokuratury, sądów, Policji, ABW i AW w sprawach dotyczących legalizacji i legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań związanych z pobytem cudzoziemców
  • prowadzenie bieżącej współpracy z polskimi placówkami konsularnymi oraz z wydziałami ds. cudzoziemców w innych urzędach wojewódzkich w sprawach dotyczących legalizowania pobytu cudzoziemców na terytorium RP w celu uzyskania lub udzielania informacji w sprawach cudzoziemców
  • współpraca z organami gminy w zakresie dokonywania przez cudzoziemców obowiązku meldunkowego oraz powiadamianie organów ewidencji ludności o wydanych kartach pobytu w celu prawidłowej realizacji zadań

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją; permanentna obsługa klientów zewnętrznych; nietypowe godziny pracy (dyżury); zagrożenie naciskami grup przestępczych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 3 piętrze w pokoju biurowym (budynek B - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:

  • 1 rok doświadczenia zawodowego,
  • znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym,
  • znajomość procedury administracyjnej,
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o cudzoziemcach,
  • znajomość ustawy o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin,
  • znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (rozdział 16),
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, 
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, myślenie analityczne

wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze albo studia podyplomowe w zakresie administracji,
  • asertywność, odporność na stres.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o znajomości języka angielskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 2 października 2014 roku do 13 października 2014 roku

na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 151
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz

z dopiskiem:
„inspektor – WSOC”


Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)”.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2014-10-01
Data udostępnienia informacji: 2014-10-02
Ilość wyświetleń informacji: 3115
Rejestr zmian dokumentu