Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 3 września 2014 r. - Dyrektor Wydziału Infrastruktury i Rozwoju

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 3 września 2014 r. - Dyrektor Wydziału Infrastruktury i Rozwoju Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na wyższe stanowisko w służbie cywilnej:
Dyrektor Wydziału Infrastruktury i Rozwoju

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:

  • zarządzanie i kierowanie posiadanymi zasobami ludzkimi i rzeczowymi Wydziału Infrastruktury i Rozwoju w celu zapewnienia sprawnego i efektywnego realizowania przypisanych zadań,
  • nadzór nad terminowym przygotowaniem projektu budżetu i jego realizacją w układzie tradycyjnym i zadaniowym w zakresie kierowanego Wydziału,
  • wykonywanie zadań w zakresie działu administracji rządowej budownictwo, lokalne planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo, w szczególności: zadania organu administracji architektoniczno–budowlanej I instancji oraz organu wyższego stopnia w stosunku do starostów w sprawach z zakresu ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, wydawania pozwoleń na budowę i przyjmowanie zgłoszeń w zakresie odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych, planowanie przestrzenne w gminie i województwie, wykonywanie zadań organu I instancji w sprawach wydawania decyzji, prowadzenie rejestru decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenach zamkniętych, uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z wydawaniem decyzji ustalających odszkodowania za nieruchomości przeznaczone pod inwestycje drogowe, kolejowe, gazowe, przeciwpowodziowe na podstawie tzw. specustaw,
  • nadzór nad realizacją w województwie Narodowego programu przebudowy dróg lokalnych – II etap,
  • w zakresie działu administracji rządowej rozwój regionalny wykonywanie zadań Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013,
  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z utrzymywaniem przez Wojewodę stałego przejścia granicznego w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy,
  • wykonywanie zadań w zakresie działu administracji rządowej gospodarka, w szczególności: wydawanie i cofanie pozwoleń na nabywanie, przechowywanie i używanie materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego,
  • wykonywanie zadań w zakresie działu administracji rządowej transport, w szczególności: prowadzenie spraw w zakresie koordynowania działań w obszarze rozwoju transportu samochodowego, kolejowego, lotniczego, żeglugi śródlądowej i telekomunikacji oraz bezpieczeństwa w ruchu drogowym,
  • nadzór nad prowadzeniem kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie zadań wydziału.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca biurowa,
  • praca w siedzibie urzędu/wydziału, możliwa praca poza siedzibą urzędu, wyjazdy służbowe,
  • wystąpienia publiczne, reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
  • podejmowanie decyzji w warunkach stresu,
  • praca wymagająca dyspozycyjności.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu". Stanowisko pracy zlokalizowane jest na 11 piętrze w pokojach biurowych (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy; pomieszczenie higieniczno-sanitarne odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na  4 piętrze). Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy wynikające z przepisów ustaw oraz zgodnie z opisem stanowiska pracy

n i e z b ę d n e

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadanie tytułu zawodowego magistra lub równorzędnego,
  • niekaralność zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  • posiadanie kompetencji kierowniczych,
  • posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy na stanowisku kierowniczym lub dwuletni na stanowisku samodzielnym, w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • posiadanie wiedzy niezbędnej do realizacji zadań dyrektora Wydziału Infrastruktury i Rozwoju, w szczególności znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu Drogowym, o transporcie kolejowym, o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, o kontroli w administracji rządowej, Prawo o ruchu drogowym, o transporcie drogowym, o kierujących pojazdami, o swobodzie działalności gospodarczej, o ochronie granicy państwowej, o drogach publicznych, o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego, o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość specustaw dotyczących realizowanych zadań,
  • wiedza z zakresu zarządzania, w szczególności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
  • umiejętność zarządzania zasobami

p o ż ą d a n e

  • znajomość ustaw: o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych,
  • studia podyplomowe: administracja lub prawo lub budownictwo lub  ekonomia lub  zarządzanie,
  • uprawnienia budowlane,
  • doświadczenie w realizacji inwestycji z zakresu specustaw,
  • doświadczenie w realizacji projektów ze środków publicznych w tym UE,
  • znajomość jednego z następujących języków obcych na poziomie minimum A1: angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego,
  • asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres.

Wymagane dokumenty i oświadczenia

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  • kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” albo oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2013 r., poz. 1388) - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko Dyrektora Wydziału Infrastruktury i Rozwoju,
  • kopie dokumentów potwierdzających co najmniej trzyletni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy na stanowisku kierowniczym lub dwuletni na stanowisku samodzielnym, w jednostkach sektora finansów publicznych.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia świadectwa potwierdzającego kwalifikacje do pracy na wysokim stanowisku państwowym (osoby, do których ma zastosowanie art. 202 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej),
  • oświadczenie o osiągnięciu miejsca uprawniającego do mianowania w wyniku postępowania kwalifikacyjnego dla pracowników s. c. ubiegających się o mianowanie w s. c. przeprowadzonego na podstawie ustawy z 24 sierpnia 2006 r. o służbie cywilnej (osoby, do których ma zastosowanie art. 202 ustawy z 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej),
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopia dokumentów potwierdzających wymagania pożądane tj. studia podyplomowe, uprawnienia, doświadczenie w realizacji inwestycji z zakresu specustaw lub/i w realizacji projektów ze środków publicznych, w tym UE,
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie minimum A1.
  • kandydat może złożyć referencje dotyczące jego dotychczasowej działalności zawodowej.

Informacja o metodach i technikach naboru:

  • selekcja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
  • test wiedzy,
  • ocena kompetencji kierowniczych (test psychologiczny i rozmowa z psychologiem),
  • rozmowa kwalifikacyjna,
  • prezentacja koncepcji pracy wydziału (kandydatowi udostępnia się projektor multimedialny, laptop, tablicę flipchart).

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 3 września 2014 roku do 15 września 2014 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 151
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz

z dopiskiem:
„DYREKTOR WIR”

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane. Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej). Do dokumentów sporządzonych w języku obcym, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego, należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Oferty mogą być odebrane w pokoju nr 40 (budynek A). W przypadku wyłonienia kandydata w naborze, oferty pracy niszczone są po upływie trzech miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy. Natomiast w przypadku nierozstrzygnięcia naboru z jakiejkolwiek przyczyny, oferty pracy niszczone są po upływie jednego miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.

Osoba wskazana do zatrudnienia na wyższym stanowisku w służbie cywilnej przed podjęciem pracy będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)”.

Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2014-09-02
Data udostępnienia informacji: 2014-09-03
Ilość wyświetleń informacji: 3048
Rejestr zmian dokumentu