Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 4 sierpnia 2014 r. - Kierownik Oddziału Budownictwa Specjalnego i Odszkodowań w WI

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 4 sierpnia 2014 r. - Kierownik Oddziału Budownictwa Specjalnego i Odszkodowań w WI Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Kierownik Oddziału Budownictwa Specjalnego i Odszkodowań
w Wydziale Infrastruktury

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:

  • sprawowanie bezpośredniego nadzoru i kierowanie poszczególnymi stanowiskami w Oddziale w celu sprawnej i terminowej realizacji przydzielonych spraw
  • przydzielanie, monitorowanie, koordynowanie, kontrolowanie i nadzorowanie wykonywania zadań dotyczących ustalania odszkodowań za grunty nabyte na rzecz Skarbu Państwa bądź odpowiednią jednostkę samorządu terytorialnego w trybie „specustaw” w celu realizacji zadań ustawowych
  • przydzielanie, monitorowanie, koordynowanie, kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań Wojewody jako organu II instancji, w stosunku do starostów w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania przez nich zadań
  • przydzielanie, monitorowanie, koordynowanie, kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań obejmujących rozpatrywanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na wniesione do Wojewody lub Dyrektora Wydziału skargi i wnioski w celu oceny ich merytorycznej zasadności i załatwienia zgodnie z Kpa i obowiązującymi przepisami prawa
  • przydzielanie, monitorowanie, koordynowanie, kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań obejmujących opracowywanie informacji, sprawozdań i analiz z zakresu prowadzonych spraw na wniosek zainteresowanych podmiotów w celu przekazania tym podmiotom żądanych informacji
  • parafowanie projektów decyzji, postanowień i korespondencji wychodzącej z Oddziału w celu potwierdzenia ich poprawności proceduralnej i merytorycznej

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:

  • 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość procedury administracyjnej
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, o gospodarce nieruchomościami, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie lotnisk użytku publicznego, o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, o drogach publicznych, o transporcie kolejowym
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
  • umiejętność redagowania pism urzędowych
  •  umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
  • myślenie kreatywne, zarządzanie personelem w kontekście rozwiązywania problemów i konfliktów oraz w kontekście delegowania zadań, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie analityczne

wymagania  dodatkowe

  • wykształcenie wyższe na kierunku: administracja, lub budownictwo, lub prawo
  • uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości
  • min. 1 rok doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem lub zarządzaniu projektami
  • doświadczenie zawodowe w realizacji zadań związanych z gospodarką nieruchomościami
  • asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres, umiejętność stosowania prawa w praktyce

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj)

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (wykształcenie; uprawnienia zawodowe; doświadczenie zawodowe - długość i rodzaj)

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 4 sierpnia 2014 roku do 14 sierpnia 2014 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„Kierownik OBSiO”

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)”.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Autor informacji: Krzysztof Smoczyk
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2014-08-01
Data udostępnienia informacji: 2014-08-04
Ilość wyświetleń informacji: 2333
Rejestr zmian dokumentu