Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 29 kwietnia 2013 r. - inspektor wojewódzki w Wydziale Infrastruktury

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 29 kwietnia 2013 r. - inspektor wojewódzki w Wydziale Infrastruktury Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor wojewódzki
w Wydziale Infrastruktury

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:
  • wykonywanie zadań I instancji w sprawach wydawania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji w trybie „specustaw” w celu realizacji zadań ustawowych Wojewody
  • wykonywanie zadań I i II instancji w sprawach ustalania odszkodowań, wygaśnięcia i ustanowienia trwałego zarządu oraz ustalania odszkodowań z tytułu ograniczeń w korzystaniu z nieruchomości w celu określania wysokości rekompensat za nieruchomości przejęte w ramach realizacji inwestycji prowadzonych w trybie „specustaw”
  • sporządzanie specyfikacji przetargowej o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie rzeczoznawców majątkowych w celu ustalenia wysokości odszkodowań za nieruchomości przejęte na realizację inwestycji prowadzonych w trybie „specustaw”
  • podpisywanie pism z upoważnienia Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w zakresie prowadzonych postępowań dotyczących budownictwa specjalnego w celu zapewnienia sprawnej i terminowej realizacji spraw
  • koordynowanie zadań kilkuosobowego zespołu pracowników w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania zadań realizowanych w trybie „specustaw”

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokojach biurowych (budynek A, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych); podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; reprezentowanie Urzędu na zewnątrz, zagrożenie korupcją, praca w terenie
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:
  • min. 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym min. 2 lata w obszarze gospodarki nieruchomościami,
  • znajomość procedury administracyjnej,
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o gospodarce nieruchomościami, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie lotnisk użytku publicznego, o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, o transporcie kolejowym, o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych.
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
  • umiejętność redagowania pism urzędowych
  • myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów
wymagania  dodatkowe
  • studia podyplomowe w zakresie szacowania nieruchomości
  • odporność na stres, umiejętność stosowania prawa w praktyce

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:

od 29 kwietnia 2013 roku do 9 maja 2013 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„inspektor wojewódzki – WI”

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej). Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty mogą być odebrane w pokoju 40 (budynek A). W przypadku wyłonienia kandydata w naborze, oferty pracy niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy. Natomiast w przypadku nierozstrzygnięcia naboru z jakiejkolwiek przyczyny, oferty pracy niszczone są po upływie 1 miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.
Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2013-04-26
Data udostępnienia informacji: 2013-04-29
Ilość wyświetleń informacji: 2658
Rejestr zmian dokumentu