Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 2 marca 2013r. - Dyrektor Wydziału Infrastruktury

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 2 marca 2013r. - Dyrektor Wydziału Infrastruktury Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na wyższe stanowisko w służbie cywilnej:
Dyrektor Wydziału Infrastruktury

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:
  • zarządzanie i kierowanie posiadanymi zasobami ludzkimi i rzeczowymi Wydziału Infrastruktury w celu zapewnienia sprawnego i efektywnego realizowania przypisanych zadań,
  • nadzór nad terminowym przygotowaniem projektu budżetu i jego realizacją w układzie tradycyjnym i zadaniowym w zakresie kierowanego Wydziału,
  • bezpośredni nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z utrzymywaniem przez Wojewodę stałego przejścia granicznego w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy,
  • wykonywanie zadań w zakresie działu administracji rządowej budownictwo, w szczególności: zadania organu administracji architektoniczno – budowlanej I instancji oraz organu wyższego stopnia w stosunku do starostów w sprawach z zakresu ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych; wydawania pozwoleń na budowę i przyjmowanie zgłoszeń w zakresie odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych,
  • wykonywanie zadań w zakresie działu administracji rządowej gospodarka przestrzenna i mieszkaniowa w szczególności: planowanie przestrzenne w gminie i województwie, wykonywanie zadań organu I instancji w sprawach wydawania decyzji, prowadzenie rejestru decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenach zamkniętych, uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • wykonywanie zadań w zakresie działu administracji rządowej Skarb Państwa, w szczególności: prowadzenia i nadzorowanie spraw wynikających z pełnienia przez Wojewodę funkcji organu założycielskiego przedsiębiorstw państwowych, prowadzenie spraw dotyczących zakończonych procesów prywatyzacji bezpośredniej przedsiębiorstw państwowych podległych Wojewodzie,
  • wykonywanie zadań w zakresie działu administracji rządowej gospodarka, w szczególności: wydawanie i cofanie pozwoleń na nabywanie, przechowywanie i używanie materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego,
  • wykonywanie zadań w zakresie działu administracji rządowej transport, w szczególności: prowadzenie spraw w zakresie koordynowania działań w obszarze rozwoju transportu samochodowego, kolejowego, lotniczego, żeglugi śródlądowej i telekomunikacji oraz bezpieczeństwa w ruchu drogowym,
  • nadzór nad prowadzeniem kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego oraz w nadzorowanych przedsiębiorstwach państwowych w zakresie zadań wydziału,
  • nadzór nad Wojewódzkim Inspektoratem Nadzoru Budowlanego.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
  • praca biurowa,
  • praca w siedzibie urzędu/wydziału, możliwa praca poza siedzibą urzędu, wyjazdy służbowe,
  • wystąpienia publiczne, reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
  • podejmowanie decyzji w warunkach stresu,
  • praca wymagająca dyspozycyjności.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”. Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokojach biurowych (budynek A, brak windy). Pomieszczenie higieniczno-sanitarne odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca przy monitorze ekranowym powyższej 4 godzin dziennie. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy wynikające z przepisów ustaw oraz zgodnie z opisem stanowiska pracy:
n i e z b ę d n e
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadanie tytułu zawodowego magistra lub równorzędnego,
  • niekaralność zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  • posiadanie kompetencji kierowniczych,
  • posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy, w tym co najmniej roczny staż na stanowisku kierowniczym lub dwuletni na stanowisku samodzielnym, w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • posiadanie wiedzy niezbędnej do realizacji zadań dyrektora Wydziału Infrastruktury, w szczególności znajomość ustaw i aktów wykonawczych do ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu Drogowym, o transporcie kolejowym, o własności lokali, o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, o przedsiębiorstwach państwowych, o komercjalizacji i prywatyzacji, o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
  • znajomość specustaw dotyczących realizowanych zadań,
  • wiedza z zakresu zarządzania, w szczególności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
  • umiejętność zarządzania zasobami
p o ż ą d a n e:
  • studia podyplomowe: administracja, prawo budowlane,
  • uprawnienia budowlane,
  • uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego,
  • doświadczenie w realizacji inwestycji z zakresu spec ustaw,
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie minimum A1,
  • asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny
  • kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  • kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” albo oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie poszerzonego postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko Dyrektora Wydziału Infrastruktury,
  • kopie dokumentów potwierdzających co najmniej trzyletni staż pracy, w tym co najmniej roczny na stanowisku kierowniczym lub dwuletni na stanowisku samodzielnym, w jednostkach sektora finansów publicznych.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia świadectwa potwierdzającego kwalifikacje do pracy na wysokim stanowisku państwowym (osoby, do którym ma zastosowanie art. 202 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej),
  • oświadczenie o osiągnięciu miejsca uprawniającego do mianowania w wyniku postępowania kwalifikacyjnego dla pracowników s.c. ubiegających się o mianowanie w s.c. przeprowadzonego na podstawie ustawy z 24 sierpnia 2006 r. o służbie cywilnej (osoby, do których ma zastosowanie art. 202 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej),
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopia dokumentów potwierdzających wymagania pożądane tj. studia podyplomowe, uprawnienia, doświadczenie w realizacji inwestycji z zakresu spec ustaw,
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie minimum A1,
  • kandydat może złożyć referencje dotyczące jego dotychczasowej działalności zawodowej.

Informacja o metodach i technikach naboru:
  • selekcja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych,
  • test wiedzy,
  • ocena kompetencji kierowniczych (test psychologiczny i rozmowa z psychologiem),
  • rozmowa kwalifikacyjna,
  • prezentacja koncepcji pracy wydziału (kandydatowi udostępnia się projektor multimedialny, laptop, tablicę flipchart)

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:

od 2 marca 2013 roku do 12 marca 2013 roku

na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
"DYREKTOR WI"

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej). Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty mogą być odebrane w pokoju 31 (budynek A). W przypadku wyłonienia kandydata w naborze, oferty pracy niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy. Natomiast w przypadku nierozstrzygnięcia naboru z jakiejkolwiek przyczyny, oferty pracy niszczone są po upływie 1 miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.

Osoba wskazana do zatrudnienia na wyższym stanowisku w służbie cywilnej przed podjęciem pracy będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2013-03-01
Data udostępnienia informacji: 2013-03-02
Ilość wyświetleń informacji: 2887
Rejestr zmian dokumentu