Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 21 lutego 2013r. - inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 21 lutego 2013r. - inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3
85-950 Bydgoszcz

Główne obowiązki:
  • przyjmowanie i weryfikowanie wniosków w sprawach: pobytu cudzoziemców na terytorium RP, udzielenia im zezwolenia na pracę, prawa pobytu obywateli UE w celu zalegalizowania pobytu cudzoziemców i wydania im stosownych dokumentów
  • udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, ich wjazdu na terytorium RP, pobytu i wyjazdu oraz w sprawach zezwolenia na pracę cudzoziemca na terytorium RP w celu zapewnienia sprawnej obsługi w tym zakresie
  • przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków obywateli polskich i cudzoziemców o wpisanie zaproszenia cudzoziemca do ewidencji zaproszeń celem wydania wnioskodawcy zaproszenia
  • prowadzenie postępowań o wymianę karty pobytu cudzoziemca, a także sporządzanie zaświadczeń, wyciągów, odpisów w oparciu o posiadaną dokumentację w celu zapewnienia obsług klientów w tym zakresie
  • prowadzenie rejestracji i ewidencji w systemie informatycznym Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych oraz dokonywanie weryfikacji danych w Systemie Informacyjnym Schengen w celu prawidłowej realizacji zadań
  • współpraca z oddziałami i placówkami Straży Granicznej, organami prokuratury, sądów, Policji, ABW i AW w sprawach dotyczących legalizacji i legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań związanych z pobytem cudzoziemców
  • prowadzenie bieżącej współpracy z polskimi placówkami konsularnymi oraz z wydziałami ds. cudzoziemców w innych urzędach wojewódzkich w sprawach dotyczących legalizowania pobytu cudzoziemców na terytorium RP w celu uzyskania lub udzielania informacji w sprawach cudzoziemców
  • współpraca z organami gminy w zakresie dokonywania przez cudzoziemców obowiązku meldunkowego oraz powiadamianie organów ewidencji ludności o wydanych kartach pobytu w celu prawidłowej realizacji zadań

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 3 piętrze w pokojach biurowych (budynek B, windy); podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; permanentna obsługa klientów zewnętrznych, zagrożenie korupcją, zagrożenie naciskami grup przestępczych, nietypowe godziny pracy - w tym dyżury.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
  • min. 1 rok doświadczenia zawodowego,
  • znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym,
  • znajomość procedury administracyjnej,
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o cudzoziemcach,
  • znajomość ustawy o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywatelki państw członkowskich UE i członków ich rodzin,
  • znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (rozdział 16),
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, myślenie analityczne
wymagania dodatkowe:
  • preferowane wykształcenie: wyższe administracyjne, prawnicze lub studia podyplomowe w zakresie administracji,
  • asertywność, odporność na stres.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o znajomości języka angielskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 21 lutego 2013 roku do 26 lutego 2013 roku

na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„inspektor – zastępstwo - WSOC”

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej). Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty mogą być odebrane w pokoju 31 (budynek A). W przypadku wyłonienia kandydata w naborze, oferty pracy niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy. Natomiast w przypadku nierozstrzygnięcia naboru z jakiejkolwiek przyczyny, oferty pracy niszczone są po upływie 1 miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.
Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2013-02-20
Data udostępnienia informacji: 2013-02-21
Ilość wyświetleń informacji: 2970
Rejestr zmian dokumentu