Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 8 stycznia 2013 r. - starszy inspektor wojewódzki w WPS (Włocławek)

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 8 stycznia 2013 r. - starszy inspektor wojewódzki w WPS (Włocławek) Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy inspektor wojewódzki
w Wydziale Polityki Społecznej – Oddział Zamiejscowy we Włocławku

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Włocławek
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki
ul. Brzeska 8
87-800 Włocławek

Główne obowiązki:
  • kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej, zasadności przyznawania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych celem zapewnienia klientom pomocy społecznej dobrej jakości usług zgodnie z odpowiednim standardem
  • kontrola realizacji zadań samorządu powiatowego, wynikających z ustawy o pomocy społecznej w tym jakości działalności jednostek organizacyjnych pomocy społecznej celem zapewnienia klientom pomocy społecznej dobrej jakości usług zgodnie z odpowiednim standardem
  • sporządzanie protokołów z czynności kontrolnych i opracowywanie na podstawie ustaleń projektów wystąpień pokontrolnych celem podjęcia przez jednostkę kontrolowaną czynności zmierzających do usunięcia nieprawidłowości i realizowania zadań zgodnie z obowiązującym prawem
  • udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w celu realizacji zadań rządowych realizowanych przez terenowe ośrodki pomocy społecznej i powiatowe centra pomocy rodzinie
  • rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków z zakresu pomocy społecznej w celu udzielenia stronie kompleksowej informacji o przysługujących jej prawach i uprawnieniach oraz wyjaśnienia kwestii spornych
  • kontrola jakości usług wykonywanych przez podmioty niepubliczne na podstawie umowy z organami administracji rządowej i samorządowej celem oceny ich zgodności z obowiązującymi standardami określonymi przez ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego
  • ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego celem stosowania tych samych rozwiązań wykonawczych na obszarze województwa kujawsko-pomorskiego

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokojach biurowych; podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; krajowe wyjazdy służbowe, przeprowadzanie kontroli.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Podjazd dla osób niepełnosprawnych od strony podwórza, brak windy, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze; w przemieszczaniu się pomiędzy budynkami osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie:
  1. ukończone studia wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe na kierunkach: prawo, administracja, ekonomia, politologia o specjalności polityka społeczna lub profilaktyka społeczna i resocjalizacja, psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia lub ukończone studia wyższe w wyższej szkole zawodowej o specjalności praca socjalna;
  2. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
pozostałe wymagania niezbędne:
  • 5 lat stażu pracy w pomocy społecznej
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o kontroli w administracji rządowej, o ochronie zdrowia psychicznego, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym,
  • o samorządzie powiatowym
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość ustawy o pomocy społecznej wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość procedury administracyjnej i podstawowych zasad techniki prawodawczej
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
  • umiejętność redagowania pism urzędowych
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie analityczne
wymagania  dodatkowe
  • umiejętność wyszukiwania i korzystania z przepisów ustaw: o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, o dodatkach mieszkaniowych, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych
  • asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany niezbędny staż pracy
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:

od 8 stycznia 2013 roku do 18 stycznia 2013 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„starszy inspektor wojewódzki – WPS Włocławek”

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej). Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty mogą być odebrane w pokoju 40 (budynek A). W przypadku wyłonienia kandydata w naborze, oferty pracy niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy. Natomiast w przypadku nierozstrzygnięcia naboru z jakiejkolwiek przyczyny, oferty pracy niszczone są po upływie 1 miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.
Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2013-01-07
Data udostępnienia informacji: 2013-01-08
Ilość wyświetleń informacji: 2400
Rejestr zmian dokumentu