Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 5 grudnia 2012 r. - referent prawno-administracyjny - WSPN (Toruń)

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 5 grudnia 2012 r. - referent prawno-administracyjny - WSPN (Toruń) Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent prawno-administracyjny
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości - Oddział Zamiejscowy w Toruniu

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Plac Teatralny 2
87-100 Toruń

Główne obowiązki:
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie przejmowania na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości przeznaczonych pod budowę dróg krajowych, w tym wywłaszczanie nieruchomości i ustalanie odszkodowania, a także projektów postanowień z zakresu prowadzonych spraw w celu uregulowania stanów prawnych
  • przygotowywanie w trybie nadzorczym projektów decyzji administracyjnych w sprawach o stwierdzenie nieważności decyzji administracyjnych w celu usuwania z obrotu prawnego decyzji niezgodnych z prawem,
  • kontrolowanie działalności starostów wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej dot. gospodarki nieruchomościami w celu zweryfikowania prawidłowości gospodarowania nieruchomościami i wydatkowania dotacji
  • prowadzenie postępowań w drugiej instancji w zakresie odwołań od decyzji starostów wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej dot. między innymi zwrotów i odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości w celu nadzoru instancyjnego nad prowadzonymi sprawami
  • ustanawianie z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu oraz stwierdzanie nabycia przez Skarb Państwa z mocy prawa za odszkodowaniem nieruchomości stanowiących własność jednostek samorządu terytorialnego w celu uregulowania stanów prawnych nieruchomości
  • przygotowywanie i prowadzenie rozpraw administracyjnych, na podstawie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w celu wyjaśnienia sprawy lub uzgodnienia interesów stron
  • obsługa klientów zewnętrznych tj. udzielanie wyjaśnień i informacji w kwestiach merytorycznych i proceduralnych dot. danej sprawy w celu realizacji przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • przygotowywanie i prowadzenie oględzin nieruchomości w terenie w celu ustalenia stanu faktycznego nieruchomości

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, krajowe wyjazdy służbowe, przeprowadzanie kontroli, zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Podjazd dla osób niepełnosprawnych do budynku (Plac Teatralny 2), stanowisko pracy usytuowane na 2 piętrze, winda, pomieszczenie higieniczno-sanitarne odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze budynku.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
pozostałe wymagania niezbędne:
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym min. 1 rok w obszarze gospodarki nieruchomościami
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość: podstaw prawa konstytucyjnego i administracyjnego oraz procedury administracyjnej
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej, o gospodarce nieruchomościami, o kontroli w administracji rządowej
  • myślenie kreatywne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie celów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie analityczne
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
  • umiejętność redagowania pism urzędowych
wymagania  dodatkowe
  • studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami
  • przeszkolenie specjalistyczne w zakresie gospodarki nieruchomościami i postępowania administracyjnego,
  • uprawnienia z zakresu szacowania nieruchomości
  • znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
  • asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 5 grudnia 2012 roku do 17 grudnia 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„referent prawno-administracyjny - WSPN Toruń”

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej). Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty mogą być odebrane w pokoju 40 (budynek A). W przypadku wyłonienia kandydata w naborze, oferty pracy niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy. Natomiast w przypadku nierozstrzygnięcia naboru z jakiejkolwiek przyczyny, oferty pracy niszczone są po upływie 1 miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.
Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2012-12-04
Data udostępnienia informacji: 2012-12-05
Ilość wyświetleń informacji: 2874
Rejestr zmian dokumentu