Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 5 grudnia 2012 r. - referent prawno-administracyjny - WSPN - oferta nr 2

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 5 grudnia 2012 r. - referent prawno-administracyjny - WSPN - oferta nr 2 Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent prawno-administracyjny
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3
85-950 Bydgoszcz
 
Główne obowiązki:
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych stwierdzających nabycie z mocy prawa z dniem 1 stycznia 1999 r. przez Skarb Państwa lub właściwe jednostki samorządu terytorialnego własności nieruchomości, pozostających w dniu 31 grudnia 1998 r. w ich władaniu, a zajęte pod drogi publiczne, a także projektów postanowień z zakresu prowadzonych spraw w celu uregulowania stanów prawnych nieruchomości
  • przygotowywanie i przeprowadzanie rozpraw administracyjnych na podstawie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w celu wyjaśnienia sprawy, uzgodnienia interesów stron
  • obsługa klientów zewnętrznych tj. udzielanie wyjaśnień i informacji w kwestiach merytorycznych i proceduralnych dot. danej sprawy w celu realizacji przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie w celu ustalenia stanu faktycznego przedmiotu postępowania
  • badanie stanu prawnego nieruchomości między innymi na podstawie ksiąg wieczystych, w razie konieczności wzywanie stron do uzupełnienia braków formalnych jak i dowodowych w celu zgromadzenia pełnego materiału dowodowego
  • wnioskowanie do urzędów stanu cywilnego i konsulatów RP o przedłożenie aktów zgonu zmarłej strony postępowania w celu ustalenia następców prawnych
  • zlecanie tłumaczenia na język polski dokumentów wydanych w języku obcym, niezbędnych w sprawie w celu zgromadzenia pełnego materiału dowodowego
  • współpraca z innymi instytucjami w celu uzyskania informacji w sprawie

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 9 piętrze w pokojach biurowych (budynek B, windy); podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
pozostałe wymagania niezbędne:
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym min. 1 rok w obszarze gospodarki nieruchomościami
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość: podstaw prawa konstytucyjnego i administracyjnego oraz procedury administracyjnej
  • znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej
  • myślenie kreatywne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie celów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie analityczne
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
  • umiejętność redagowania pism urzędowych
wymagania  dodatkowe
  • studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami
  • przeszkolenie specjalistyczne w zakresie gospodarki nieruchomościami i postępowania administracyjnego
  • znajomość ustaw: Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, o drogach publicznych
  • asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 5 grudnia 2012 roku do 17 grudnia 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„referent prawno-administracyjny - WSPN - oferta nr 2”

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej). Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty mogą być odebrane w pokoju 40 (budynek A). W przypadku wyłonienia kandydata w naborze, oferty pracy niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy. Natomiast w przypadku nierozstrzygnięcia naboru z jakiejkolwiek przyczyny, oferty pracy niszczone są po upływie 1 miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.
Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2012-12-04
Data udostępnienia informacji: 2012-12-05
Ilość wyświetleń informacji: 2622
Rejestr zmian dokumentu