Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 23 listopada 2012 r. - referent w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 23 listopada 2012 r. - referent w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego,
zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3
85-950 Bydgoszcz

Główne obowiązki:
  • przyjmowanie wniosków o wydanie paszportu przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego o nazwie Paszportowy System Obsługi Obywateli (PS2O) celem umożliwienia klientom uzyskania paszportu,
  • uwierzytelnianie zgód rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, aby potwierdzić tożsamość osób uprawnionych do złożenia wniosku,
  • udzielanie informacji klientom, aby przy składaniu wniosków posiadali komplet potrzebnych dokumentów
  • pobieranie opłat paszportowych poprzez terminal POLCARD w celu uiszczenia opłaty paszportowej przez klienta,
  • uczestnictwo w czynnościach związanych z przygotowaniem spersonalizowanego dokumentu paszportowego do wydania w celu umożliwienia odebrania paszportu przez klienta.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokojach biurowych (budynek C, windy); podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych, nietypowe godziny pracy - w tym dyżury.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
  • znajomość procedury administracyjnej,
  • znajomość ustawy o dokumentach paszportowych wraz z aktami wykonawczymi,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi,
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie
wymagania  dodatkowe:
  • przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych,
  • znajomość ustaw: o ochronie danych osobowych, o obywatelstwie polskim, Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
  • odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie przeszkolenia.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 23 listopada 2012 roku do 28 listopada 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„referent – WSOC”

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej). Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty mogą być odebrane w pokoju 40 (budynek A). W przypadku wyłonienia kandydata w naborze, oferty pracy niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy. Natomiast w przypadku nierozstrzygnięcia naboru z jakiejkolwiek przyczyny, oferty pracy niszczone są po upływie 1 miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.
Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2012-11-22
Data udostępnienia informacji: 2012-11-23
Ilość wyświetleń informacji: 3519
Rejestr zmian dokumentu