Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 21 listopada 2012r. - Zastępca Kierownika WCPR/CPR

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 21 listopada 2012r. - Zastępca Kierownika WCPR/CPR Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Zastępca Kierownika
Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego/Centrum Powiadamiania Ratunkowego
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.


Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1


Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz i teren województwa kujawsko-pomorskiego
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki
WCPR/CPR
ul. Grudziądzka 9-15
85-130 Bydgoszcz

CPR
ul. Legionów 70-76
87-100 Toruń

Główne obowiązki:

  • organizowanie pracy Oddziału w zakresie administracyjnego, organizacyjnego i technicznego zabezpieczenia współdziałania jednostek systemu powiadamiania ratunkowego w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego realizowania zadań;
  • sprawowanie nadzoru nad będącymi na wyposażeniu Oddziału systemami informatycznymi i technicznymi oraz urządzeniami warunkującymi zabezpieczenie współpracy pomiędzy poszczególnymi jednostkami systemu powiadamiania ratunkowego w celu zapewnienia bezawaryjnego działania urządzeń i zachowania ciągłości pracy;
  • sprawowanie nadzoru oraz kontrola nad przekazanym sprzętem i oprogramowaniem, koordynowanie wymiany informacji z dostawcami celem sprawdzenia kompletności dostarczanych materiałów i ich adekwatności z dokumentacją, zabezpieczanie bieżącej aktualizacji ewidencji przyjętego sprzętu w celu zapewnienia aktualizacji oprogramowania i rotacji sprzętu;
  • współpraca przy opracowywaniu dokumentacji planistycznej określającej tryb, warunki i procedury działań podejmowanych w zakresie zadań realizowanych w ramach systemu powiadamiania ratunkowego w celu zapewnienia właściwej koordynacji i prawidłowości realizowanych przez Oddział zadań;
  • współpraca przy opracowywaniu analiz dokumentacji bieżącej z pracy Oddziału, w tym czasów reakcji, ilości zgłoszeń w danym czasie, zgłoszeń obcojęzycznych, sprawności pracy poszczególnych operatorów w celu wdrożenia usprawnień w zakresie współpracy jednostek systemu powiadamiania ratunkowego;
  • zastępowanie kierownika Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego/Centrum Powiadamiania Ratunkowego w celu zabezpieczenia właściwej koordynacji podejmowanych na szczeblu WCPR/CPR działań;
  • współpraca przy opracowaniu budżetu WCPR/CPR, w celu zapewnienia realizacji zadań.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; krajowe podróże służbowe, nietypowe godziny pracy – w tym dyżury, dyspozycyjność –praca w Toruniu w późniejszym terminie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane w Bydgoszczy (ul. Grudziądzka 9-15; piętro 2; pokoje biurowe - budynek C – windy, pomieszczenia socjalne 2 piętro); w Toruniu (ul. Legionów 70-76; wysoki parter; pokoje biurowe; brak windy; pomieszczenia socjalne w piwnicy). Brak toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
 
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe na kierunku: informatyka lub telekomunikacja
pozostałe wymagania niezbędne:
  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • doświadczenie zawodowe w zakresie powiadamiania ratunkowego, ratownictwa medycznego lub zarządzania kryzysowego,
  • aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • znajomość podstaw prawa konstytucyjnego, znajomość podstaw prawa administracyjnego, przepisów prawa pracy,
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi,
  • wiedza z zakresu zarządzania, w szczególności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
  • znajomość ustaw: o stanie klęski żywiołowej, o stanie wyjątkowym, o stanie wojennym, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie przeciwpożarowej, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, Prawo telekomunikacyjne,
  • znajomość rozporządzenia MSWiA w sprawie organizacji i funkcjonowania CPR i WCPR
  • znajomość systemów zarządzania bazami danych oraz języka programowania SQL,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • umiejętność zarządzania zasobami,
  • myślenie kreatywne, zarządzanie personelem w kontekście rozwiązywania problemów i konfliktów oraz w kontekście delegowania zadań, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie strategiczne.
wymagania  dodatkowe
  • min. 1 rok doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem lub zarządzaniu projektami,
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia dla operatora numerów alarmowych,
  • znajomość dowolnego, innego niż angielski, języka obcego w stopniu komunikatywnym,
  • asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • oświadczenie kandydata o znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie doświadczenia zawodowego lub zaświadczenie o ukończeniu szkolenia dla operatora numerów alarmowych,
  • oświadczenie kandydata o znajomości, innego niż angielski, języka obcego w stopniu komunikatywnym.
Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 21 listopada 2012 roku do 3 grudnia 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„Zastępca Kierownika WCPR/CPR”

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania w polskiej placówce pocztowej). Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty mogą być odebrane w pokoju 40 (budynek A). W przypadku wyłonienia kandydata w naborze, oferty pracy niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy. Natomiast w przypadku nierozstrzygnięcia naboru z jakiejkolwiek przyczyny, oferty pracy niszczone są po upływie 1 miesiąca od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.


Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2012-11-20
Data udostępnienia informacji: 2012-11-21
Ilość wyświetleń informacji: 2864
Rejestr zmian dokumentu