Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy inspektor wojewódzki
w Wydziale Polityki Społecznej – Oddziale Zamiejscowym w Toruniu
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy: Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki
Plac Teatralny 2
87-100 Toruń
Główne obowiązki:
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych o nadaniu, zmianie lub o utracie statusu centrum integracji społecznej w celu wydania dokumentu mocującego status prawny podmiotów zajmujących się integracją społeczną i zawodową;
- wykonywanie kontroli problemowych, sprawdzających, doraźnych lub okresowych na terenie zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej w oparciu o sporządzony uprzednio plan kontroli, a także przygotowywanie dokumentacji kontrolnej w celu ustalenia stanu faktycznego lub podjęcia działań w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości;
- sprawowanie nadzoru nad centrami integracji społecznej na obszarze województwa kujawsko-pomorskiego w celu zapewnienia przestrzegania prawa i wyeliminowania nieprawidłowości w zakresie zatrudnienia socjalnego;
- prowadzenie rejestru centrów i klubów integracji społecznej w celu właściwej weryfikacji jednostek zajmujących się reintegracją zawodową i społeczną;
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania centrów integracji społecznej z terenu województwa kujawsko-pomorskiego w celu właściwego stosowania przepisów ustawy o zatrudnieniu socjalnym;
- opracowywanie zbiorczych sprawozdań z zakresu działalności centrów integracji społecznej województwa kujawsko-pomorskiego w celu przekazania do Ministra Pracy i Polityki Społecznej;
- sporządzanie zbiorczych zestawień z zakresu sprawozdawczości Oddziału lub Wydziału (kwartalnej, półrocznej, rocznej) na potrzeby Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz komórek wewnętrznych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w celu przekazania danych innym jednostkom;
- obsługa kancelaryjno-biurowa Oddziału Zamiejscowego w Toruniu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów (ewidencja: pism wpływających i wychodzących, poczty elektronicznej i faksów, majątku trwałego i środków nietrwałych Oddziału, przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego)
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokojach biurowych; podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, przeprowadzanie kontroli.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Podjazd dla osób niepełnosprawnych do budynku (Plac Teatralny 2), pomieszczenie higieniczno-sanitarne odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze budynku.
Wykształcenie: wyższe
Wymagania konieczne:
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym min. 3 lata w obszarze merytorycznym związanym z ustawą o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
- znajomość: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o kontroli w administracji rządowej, procedury administracyjnej, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- myślenie kreatywne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie analityczne.
Wymagania dodatkowe:
- asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 21 września 2012 roku do 1 października 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„starszy inspektor wojewódzki – WPS Toruń”
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty mogą być odebrane w pokoju 40 (budynek A). W przypadku wyłonienia kandydata w naborze, oferty pracy niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy. Natomiast w przypadku nierozstrzygnięcia naboru z jakiejkolwiek przyczyny, oferty pracy niszczone są po upływie 1 miesiąca od dnia publikacji wyniku naboru.
|