Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 4 września 2012 r. - kierownik oddziału nadzoru w ochronie zdrowia w Wydziale Zdrowia

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 4 września 2012 r. - kierownik oddziału nadzoru w ochronie zdrowia w Wydziale Zdrowia Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Kierownik Oddziału Nadzoru w Ochronie Zdrowia
w Wydziale Zdrowia – Kujawsko-Pomorskim Centrum Zdrowia Publicznego


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1


Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3
85-950 Bydgoszcz

Główne obowiązki:
  • planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie pracy Oddziału celem zapewnienia prawidłowej, rzetelnej i terminowej realizacji zadań;
  • kontrolowanie podmiotów wykonujących działalność leczniczą, wpisanych do rejestru Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w zakresie zgodności wykonywanej działalności z przepisami określającymi warunki wykonywania działalności leczniczej, celem oceny legalności i poprawności ich funkcjonowania, eliminacji udzielania świadczeń zdrowotnych pozostających poza ewidencją rejestrową oraz eliminacji zapisów ksiąg rejestrowych niezgodnych ze stanem faktycznym;
  • sprawowanie nadzoru nad wojewódzką i powiatowymi stacjami sanitarno-epidemiologicznymi w zakresie uprawnień podmiotu tworzącego, celem zapewnienia prawidłowej realizacji ich zadań statutowych, gospodarowania mieniem i środkami publicznymi;
  • prowadzenie nadzoru nad podmiotami leczniczymi w zakresie realizacji zadań związanych ze sprawowaniem opieki nad matką i dzieckiem oraz dziećmi i młodzieżą szkolną, celem oceny organizacji opieki i jej dostępności, realizacji zadań profilaktycznych i ich jakości;
  • nadzorowanie i kontrolowanie przekazywania gminom dotacji celowych z budżetu państwa na finansowanie kosztów decyzji potwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej osobom nieobjętym ubezpieczeniem zdrowotnym oraz gminom uzdrowiskowym dotacji na realizację zadań związanych z zachowaniem funkcji leczniczych uzdrowiska, celem zapewnienia prawidłowości i celowości wydatkowania środków publicznych;
  • prowadzenie nadzoru nad sprawami związanymi z funkcjonowaniem konsultantów wojewódzkich w ochronie zdrowia, w tym w szczególności z ich powoływaniem i odwoływaniem, zawieraniem z nimi umów cywilnoprawnych, celem zapewnienia prawidłowej organizacji opieki specjalistycznej na terenie województwa;
  • nadzorowanie opracowywania projektu budżetu (w układzie tradycyjnym i zadaniowym) i układu wykonawczego budżetu Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w zakresie kompetencji Wydziału oraz wnioskowanie o zabezpieczenie i uruchomienie środków dla jednostek samorządu terytorialnego i konsultantów wojewódzkich powołanych przez Wojewodę, celem zapewnienia środków finansowych dla prawidłowej i terminowej realizacji zadań z zakresu ochrony zdrowia.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Stanowisko pracy zlokalizowane na 5 piętrze w pokojach biurowych (budynek B, windy); podstawowe wyposażenie stanowiska, to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, przeprowadzanie kontroli.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.

Wykształcenie: wyższe na kierunku zarządzanie lub zdrowie publiczne
Wymagania konieczne:
  • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • znajomość ustawy o działalności leczniczej wraz z aktami wykonawczymi,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi,
  • znajomość ustaw: o kontroli w administracji rządowej, o finansach publicznych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość prawa administracyjnego, procedury administracyjnej i podstaw zasad techniki prawodawczej,
  • wiedza z zakresu zarządzania, w szczególności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
  • umiejętność zarządzania zasobami,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • myślenie kreatywne, zarządzanie personelem w kontekście rozwiązywania problemów i konfliktów oraz w kontekście delegowania zadań, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie strategiczne.
Wymagania dodatkowe:
  • studia podyplomowe z zakresu ochrony zdrowia, lub finansów publicznych, lub rachunkowości,
  • min. 1 rok doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem lub zarządzaniu projektami,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
  • asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe tj. wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
  • kopia ww. poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.

Termin i miejsce składania dokumentów:


Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 4 września 2012 roku do 14 września 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz

z dopiskiem:
„Kierownik Oddziału Nadzoru w Ochronie Zdrowia”

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru,
w pok. 40 (budynek A), natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.

Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2012-09-03
Data udostępnienia informacji: 2012-09-04
Ilość wyświetleń informacji: 3017
Rejestr zmian dokumentu