Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 17 sierpnia 2012 r. - inspektor w Wydziale Finansów i Budżetu (Włocławek)

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 17 sierpnia 2012 r. - inspektor w Wydziale Finansów i Budżetu (Włocławek) Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
w Wydziale Finansów i Budżetu – Oddziale Zamiejscowym we Włocławku


o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego,
zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1


Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Włocławek
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Wydział Finansów i Budżetu
ul. Brzeska 8
87-800 Włocławek

Główne obowiązki:
  • prowadzenie zbioru ewidencji tytułów wykonawczych wraz z dokumentacją dotyczącą prowadzonej egzekucji administracyjnej przez urzędy skarbowe lub komorników sądowych w celu rejestracji przebiegu postępowań egzekucyjnych,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających dotyczących zwrotu tytułów wykonawczych przez organy egzekucyjne w celu ich aktualizacji,
  • aktualizacja tytułów wykonawczych wraz z ewidencją w celu wszczęcia skutecznej egzekucji administracyjnej należności przez organy egzekucyjne,
  • przygotowywanie zażaleń na postanowienia organów egzekucyjnych w sprawach zwrotów tytułów wykonawczych w celu kontynuowania umorzonej egzekucji administracyjnej,
  • występowanie do organów egzekucyjnych o wydanie postanowień w sprawach kosztów egzekucyjnych obciążających wierzyciela i przygotowywanie zażaleń na powyższe postanowienia w przypadku stwierdzenia niezgodności w celu wyeliminowania błędów,
  • weryfikacja kosztów egzekucyjnych obciążających wierzyciela w celu przekazania organom egzekucyjnym należności z tego tytułu,
  • wysyłanie zapytań do organów dysponujących ewidencją adresową w celu ustalenia aktualnego miejsca zamieszkania lub pobytu osób ukaranych mandatami karnymi.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych (II piętro), podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Podjazd dla osób niepełnosprawnych od strony podwórza, brak windy, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze; w przemieszczaniu się pomiędzy budynkami osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu.

Wykształcenie:
średnie
Wymagania konieczne:
  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego,
  • znajomość: podstaw prawa administracyjnego, procedury administracyjnej,
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o rachunkowości,
  • biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • biegła umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • myślenie kreatywne, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie celów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie.


Wymagania dodatkowe:

  • przeszkolenie z zakresu prowadzenia windykacji należności mandatowych,
  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  • przeszkolenie z zakresu przetwarzania danych osobowych,
  • asertywność, odporność na stres.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo,
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych.


Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 17 sierpnia 2012 roku do 27 sierpnia 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„inspektor – WFB.DW.7”

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru,  pok. 40 (budynek A), natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.



Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2012-08-16
Data udostępnienia informacji: 2012-08-17
Ilość wyświetleń informacji: 2884
Rejestr zmian dokumentu