Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 06 lipca 2012 r. - inspektor wojewódzki w Wydziale Nadzoru i Kontroli

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 06 lipca 2012 r. - inspektor wojewódzki w Wydziale Nadzoru i Kontroli Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na wolne stanowisko:
inspektor wojewódzki
w Wydziale Nadzoru i Kontroli
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
 
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 2
 
Adres Urzędu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
 
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
 
Główne obowiązki:
 
  • prowadzenie planowych i doraźnych kontroli zewnętrznych w organach administracji zespolonej, jednostkach samorządu terytorialnego i innych podmiotach w zakresach określonych obowiązującymi przepisami w celu ustalenia stanu faktycznego, udokumentowania i oceny czy kontrolowane jednostki działają zgodnie z przepisami prawa lub prawidłowo realizują zadania,
  • prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zawodzie tłumacza przysięgłego w celu stwierdzenia czy repertoria są prowadzone prawidłowo i czy tłumacz pobiera opłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie planowych kontroli wewnętrznych w celu ustalenia czy komórki organizacyjne Urzędu działają zgodnie z obowiązującymi przepisami lub prawidłowo wykonują swoje zadania oraz zlecone kontrole doraźne w celu ustalenia stanu faktycznego, udokumentowania i oceny działalności kontrolowanej komórki,
  • realizacja zadań wynikających z kompetencji nadzorczych Wojewody przypisanych dyrektorowi Wydziału, w stosunku do Kuratorium Oświaty oraz prowadzenie współpracy z tą jednostką w określonym zakresie w celu zapewnienia, że nadzorowana jednostka funkcjonuje zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • współpraca z organami kontroli państwowej i organami prokuratury oraz koordynacja spraw związanych z kontrolami zewnętrznymi prowadzonymi w Urzędzie, w tym sporządzanie informacji o stopniu realizacji wystąpień pokontrolnych organów kontroli zewnętrznych w celu prawidłowej realizacji praw i obowiązków wynikających z przeprowadzanych kontroli oraz monitoringu wykonania zaleceń,
  • uczestnictwo w konstruowaniu planu kontroli Wydziału i Urzędu oraz nadzorowanie ich wykonania w celu prawidłowego ustalenia podmiotów kontrolowanych i zakresów kontroli oraz koordynacji kontroli w Urzędzie, jak również monitorowanie wykonania planów kontroli,
  • nadzorowanie wykonania rocznych planów kontroli przez komórki organizacyjne Urzędu,
  • uczestnictwo w sporządzaniu sprawozdań z działalności kontrolnej Wydziału i Urzędu w celu przedstawienia informacji o wykonaniu planu działalności kontrolnej.
 
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych (budynek A, piętro I); podstawowe wyposażenie stanowiska, to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; krajowe wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A, brak windy) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
 
Wykształcenie: wyższe
 Wymagania konieczne:
 
  • minimum 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 2 lata w administracji publicznej,
  • znajomość ustaw: Kodeksu postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o kontroli w administracji rządowej, o służbie cywilnej, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej, o systemie oświaty,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • umiejętność analitycznego myślenia i krytycznej syntezy, skrupulatność, sumienność, spostrzegawczość
  • myślenie analityczne i kreatywne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i nastawienie na osiąganie celów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie.
 
Wymagania dodatkowe:
 
  • wykształcenie wyższe na kierunku administracja, lub prawo, lub ekonomia,
  • asertywność, umiejętność prezentowania argumentów, odporność na stres, szybkie kojarzenie faktów, zdolność odróżniania spraw istotnych od mniej istotnych, łatwość formułowania myśli.
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe.
 
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
 
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych tj. posiadania wskazanego wykształcenia.
 
Termin i miejsce składania dokumentów:
 
Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 6 lipca 2012 roku do 16 lipca 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„inspektor wojewódzki – WNK”
 
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w pok. 40 (budynek A), natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.
Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Roman Szuścicki
Data wytworzenia informacji: 2012-07-05
Data udostępnienia informacji: 2012-07-06
Ilość wyświetleń informacji: 3074
Rejestr zmian dokumentu