Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 03 lipca 2012 r. - starszy inspektor w WSPN - oferta nr 1

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 03 lipca 2012 r. - starszy inspektor w WSPN - oferta nr 1 Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko
starszy inspektor
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości (oferta nr 1)

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu 1
Liczba stanowisk pracy 1

Adres Urzędu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
ul. Konarskiego 1-3
85-950 Bydgoszcz

Główne obowiązki
 
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz gmin, powiatów i samorządu województwa, a także projektów postanowień z zakresu prowadzonych spraw, w celu uregulowania stanów prawnych nieruchomości,
  • badanie stanu dokumentów stanowiących załączniki znajdujące się przy księdze wieczystej prowadzonej dla danej nieruchomości, w celu ustalenia stanu prawnego nieruchomości,
  • przygotowywanie i prowadzenie oględzin nieruchomości w terenie, w celu ustalenia stanu faktycznego nieruchomości,
  • obsługa klientów zewnętrznych tj. udzielanie wyjaśnień i informacji w kwestiach merytorycznych i proceduralnych dot. danej sprawy, w celu realizacji przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • współpraca z innymi instytucjami i agencjami w celu uzyskania szczegółowych informacji o stanie nieruchomości w szczególności PKP, Lasy Państwowe, Agencja Nieruchomości Rolnych, Agencja Mienia Wojskowego,
  • ścisła współpraca z innymi komórkami Urzędu, w celu ustalenia czy nie jest prowadzone postępowanie administracyjne dot. przedmiotowej nieruchomości,
  • prowadzenie rozpraw administracyjnych, jeśli wymaga tego specyfika sprawy, w celu wyjaśnienia sprawy, uzgodnienia interesów stron.

Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Stanowisko pracy zlokalizowane na 9 piętrze w pokojach biurowych (budynek B, windy); podstawowe wyposażenie stanowiska, to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
KPUW zajmuje kompleks trzech budynków gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.

Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
Wymagania konieczne
 
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym minimum 1 rok w obszarze gospodarki nieruchomościami,
  • znajomość podstaw prawa konstytucyjnego, prawa i procedury administracyjnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • myślenie kreatywne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie celów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie analityczne,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych.
 
Wymagania dodatkowe
 
  • studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami,
  • przeszkolenie specjalistyczne w zakresie gospodarki nieruchomościami i postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustaw Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych; o samorządzie gminnym; o samorządzie powiatowym; o samorządzie województwa,
  • asertywność, umiejętność prezentowania argumentów, odporność na stres.
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia
 
  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe.
 
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
 
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.
 
Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie
od 3 lipca 2012 roku do 13 lipca 2012 roku
na adres
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem
„starszy inspektor– WSPN oferta nr 1”

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy ilub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w pok. 40 (budynek A), natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.

Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Roman Szuścicki
Data wytworzenia informacji: 2012-07-02
Data udostępnienia informacji: 2012-07-03
Ilość wyświetleń informacji: 2284
Rejestr zmian dokumentu