Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 26 czerwca 2012 r. - inspektor w Wydziale Infrastruktury

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 26 czerwca 2012 r. - inspektor w Wydziale Infrastruktury Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na wolne stanowisko:
inspektor
w Oddziale Architektury i Budownictwa Wydziału Infrastruktury


ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1


Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3    
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:
  • prowadzenie spraw z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji pozostających w kompetencji wojewody; w tym nadzwyczajnych (wznowienie postępowania, stwierdzenie nieważności decyzji) w celu kontroli i nadzoru nad przestrzeganiem przepisów Prawa budowlanego;
  • prowadzenie spraw z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej II instancji, w celu nadzoru i kontroli nad przestrzeganiem przepisów Prawa budowlanego przez starostów;
  • prowadzenie pozostałych postępowań, w tym nadzwyczajnych (wznowienie postępowania, stwierdzenie nieważności decyzji) i innych: zmiana decyzji, przeniesienie bądź uchylenie decyzji w celu realizacji wniosków klientów zewnętrznych i/lub nadzoru i kontroli nad przestrzeganiem przepisów Prawa budowlanego przez starostów;
  • rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego, w celu oceny ich merytorycznej zasadności i załatwianie ich zgodnie z Kpa i obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokojach biurowych (budynek A, bez wind); podstawowe wyposażenie stanowiska, to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy  o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp
do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.

Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo
Wymagania konieczne:
  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego,
  • znajomość podstaw prawa konstytucyjnego, podstaw prawa administracyjnego, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość ustaw: Prawo budowlane; o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; Prawo ochrony środowiska; o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; o ochronie przyrody; Prawo wodne; o drogach publicznych; o transporcie kolejowym; Prawo lotnicze; o opłacie skarbowej; Kodeks postępowania administracyjnego; Kodeks cywilny;
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • myślenie kreatywne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie analityczne.
Wymagania dodatkowe:
  • asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

Termin i miejsce składania dokumentów:


Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 26 czerwca 2012 roku do 2 lipca 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz

z dopiskiem:
„inspektor - WI”


Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w pok. 40 (budynek A), natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.
Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2012-06-25
Data udostępnienia informacji: 2012-06-26
Ilość wyświetleń informacji: 2607
Rejestr zmian dokumentu