Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 26 czerwca 2012 r. - inspektor wojewódzki w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 26 czerwca 2012 r. - inspektor wojewódzki w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na wolne stanowisko:
inspektor wojewódzki
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 2/5
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:
  • określanie wymogów w zakresie stosowania przepisów obrony cywilnej dla projektowanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, projektowanych inwestycji w celu ujednolicenia procedur,
  • opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie uwzględniania wymogów obrony cywilnej w celu wyeliminowania nieprawidłowości,
  • uzgadnianie projektów infrastruktury technicznej i warunkowanie rozpoczęcia inwestycji poprzez sprawdzanie zgodności zapisów z obowiązującym prawem,
  • nadzorowanie w zakresie planowania i przygotowywania budowli ochronnych w nowo wznoszonych budynkach i innych budowlach w celu zapewnienia ochrony ludności w przypadkach nadzwyczajnych zagrożeń,
  • nadzorowanie przedsięwzięć w zakresie planowania, przygotowywania istniejących i doraźnie przygotowywanych budowli ochronnych w celu zapewnienia zdolności eksploatacyjnej,
  • opracowywanie analiz i sprawozdań rocznych w zakresie budowli ochronnych w celu ustalenia priorytetów i przygotowywania propozycji do planowania,
  • nadzorowanie przedsięwzięć nad zapewnieniem dostaw wody pitnej dla ludności i wyznaczonych zakładów przemysłu spożywczego oraz urządzeń specjalnych do likwidacji skażeń i do celów pożarowych w celu zapewnienia minimum potrzeb w tym zakresie,
  • opracowywanie rocznych analiz i sprawozdań w zakresie zaopatrzania w wodę w celu uzyskania danych do planowania potrzeb w tym zakresie.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokojach biurowych (budynek A, brak windy); podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; wyjazdy związane z przeprowadzaniem kontroli.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp
do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.

Wykształcenie: wyższe
Wymagania konieczne:
  • minimum 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym min. 2 lata pracy w obszarze realizacji zadań w zakresie budownictwa,
  • uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • znajomość: podstaw prawa administracyjnego, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi do ustawy, ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • znajomość ustaw: o stanie klęski żywiołowej, o stanie wyjątkowym, o stanie wojennym, o ochronie przeciwpożarowej, o powszechnym obowiązku obrony RP, Prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • myślenie kreatywne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja i współdziałanie w grupie.

Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo,
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres, umiejętność stosowania prawa w praktyce.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” albo oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

Termin i miejsce składania dokumentów:


Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:

od 26 czerwca 2012 roku do 6 lipca 2012 roku

na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz

z dopiskiem:
„inspektor wojewódzki – WBZK”

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w pok. 40 (budynek A), natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.

Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2012-06-25
Data udostępnienia informacji: 2012-06-26
Ilość wyświetleń informacji: 2755
Rejestr zmian dokumentu