Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 19 kwietnia 2012 r. - inspektor w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 19 kwietnia 2012 r. - inspektor w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.


Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 2

Adres Urzędu

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:
  • zbieranie i analizowanie na bieżąco informacji w zakresie zagrożeń, zakłóceń gospodarki i życia społecznego oraz sytuacji kryzysowych na terenie województwa w celu bieżącego rozpoznania istniejącej sytuacji i ich wykorzystania na potrzeby procesu zarządzania i reagowania kryzysowego
  • monitorowanie dyspozycyjności oraz gotowości sił i środków ratowniczych oraz wspomagających działania ratownicze w celu sprawnego funkcjonowania wszystkich służb ratowniczych
  • sporządzanie, rejestrowanie i przesyłanie meldunków i informacji w zakresie aktualnej sytuacji w województwie z zebranych wcześniej informacji i materiałów w celu przedstawienia sytuacji bieżącej nt. bezpieczeństwa
  • utrzymywanie łączności ze służbami dyżurnymi KW Policji, KW PSP, Powiatowych CZK, RCB w Warszawie, Służba Operacyjna MSW, WSZW oraz CZK województw ościennych, CZK szczebla powiatowego i gminnego oraz korzystanie z danych graficzno-cyfrowej bazy danych „Kryzys" oraz wyników pracy aplikacji analityczno-prognostycznych na potrzeby współdziałających jednostek i komórek organizacyjnych wojewódzkiego systemu zarządzania kryzysowego innych województw, RCB i KCKRiOL, w celu wymiany informacji nt. zaistniałej sytuacji
  • samodzielne inicjowanie procedury wynikającej z dokumentów planistycznych, w tym powiadamianie przełożonych wraz z podaniem najważniejszych informacji o zaistniałej sytuacji i podjętych czynnościach warunkujących rozpoczęcie zgodnych z procedurami kolejnych przedsięwzięć, koordynowanie przedsięwzięć realizowanych przez siły, środki jednostek i komórki wojewódzkiego systemu zarządzania kryzysowego do czasu przejęcia funkcji koordynacji i kierowania przez przełożonego
  • prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Centrum Zarządzania Kryzysowego (w tym EOD - Elektroniczny Obieg Dokumentów) w celu ich sprawnego przechowywania, archiwizowania ewentualnego wykorzystywania, a także przyjmowanie i przekazywanie korespondencji wpływającej do K-PUW w dniach wolnych i po godzinach pracy Urzędu
  • zbieranie, opracowywanie i rejestrowanie danych o zagrożeniach na rzecz powołanego Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu ich wykorzystania w zakresie dalszych czynności podejmowanych przez Zespół ZK
  • przyjmowanie, odczytywanie, utajnianie i wysyłanie korespondencji w systemie rządowego systemu poczty niejawnej OPAL
Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokojach biurowych (budynek A); podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; nietypowe godziny pracy – w tym dyżury.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy
ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.

Wykształcenie: średnie

Wymagania konieczne:

  • minimum 1 rok stażu pracy,
  • znajomość: prawa konstytucyjnego, podstaw prawa administracyjnego, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi do ustawy, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, podstaw zasad techniki prawodawczej,
  • znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o powszechnym obowiązku obrony, o stanie klęski żywiołowej, o stanie wojennym,
  • umiejętność korzystania z różnych źródeł informacji (Internet, TV, radio, prasa),
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • umiejętności: kreatywnego, analitycznego i strategicznego myślenia, podejmowania decyzji i odpowiedzialność, organizacji pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywnej komunikacji i współdziałania w grupie.
Wymagania dodatkowe:
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”,
  • asertywność, umiejętność prezentacji, duża odporność na stres i umiejętność pracy w dużym stresie, podzielność uwagi.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie świadectw pracy lub kopia zaświadczenia o zatrudnieniu lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.
Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 19 kwietnia 2012 roku do 30 kwietnia 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz

z dopiskiem:
„inspektor – WBZK”

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru,
w pok. 40 (budynek A), natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.

Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2012-04-18
Data udostępnienia informacji: 2012-04-19
Ilość wyświetleń informacji: 3762
Rejestr zmian dokumentu