Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 10 kwietnia 2012 r. - inspektor w Wydziale Finansów i Budżetu (Włocławek)

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 10 kwietnia 2012 r. - inspektor w Wydziale Finansów i Budżetu (Włocławek) Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na wolne stanowisko:
inspektor
w Wydziale Finansów i Budżetu – Oddział Zamiejscowy we Włocławku

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Włocławek
Wydział Finansów i Budżetu
ul. Brzeska 8
87-800 Włocławek

Główne obowiązki:

  • przeprowadzanie kontroli finansowych w jednostkach w zakresie gospodarki finansowej podległych jednostek Wojewodzie oraz jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowych udzielonych z budżetu Wojewody oraz prawidłowości pobierania i rozliczania dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej w celu ustalenia stanu faktycznego,
  • dokumentowanie czynności kontrolnych poprzez sporządzanie dokumentacji pokontrolnej w celu przedstawienia stanu faktycznego, oceny kontrolowanej działalności oraz skutków kontroli.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca w terenie - dojazdy do kontrolowanych jednostek; zagrożenie korupcją; przeprowadzanie kontroli w innych urzędach i instytucjach;
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
podjazd dla osób niepełnosprawnych od strony podwórza, stanowisko pracy usytuowane na 2 piętrze, brak windy, praca przy komputerze, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze; w przemieszczaniu się pomiędzy budynkami osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu

Wykształcenie: wyższe
Wymagania niezbędne:

  • min. 2 lata stażu pracy, w tym minimum 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • znajomość przepisów ustaw: o kontroli w administracji rządowej, o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych do ustawy, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość przepisów ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi oraz Kpa,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • myślenie kreatywne, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność organizacji pracy.


Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, prawo lub ukończone studia podyplomowe w zakresie rachunkowości lub zamówień publicznych,
  • kursy z zakresu rachunkowości, zamówień publicznych,
  • znajomość tematycznych rozporządzeń wykonawczych,
  • zdolność do samodzielnego wyszukiwania i zdobywania informacji,
  • efektywna komunikacja.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie świadectw pracy lub kopia zaświadczenia o zatrudnieniu lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu.


Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać
    z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.


Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 10 kwietnia 2012 roku do 20 kwietnia 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„inspektor – WFB Włocławek”

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w pok. 40 (budynek A), natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.

Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Monika Sawicka
Data wytworzenia informacji: 2012-04-06
Data udostępnienia informacji: 2012-04-10
Ilość wyświetleń informacji: 2607
Rejestr zmian dokumentu