Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 30 marca 2012 r. - starszy inspektor wojewódzki w WSPN - oferta nr 2

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 30 marca 2012 r. - starszy inspektor wojewódzki w WSPN - oferta nr 2 Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydata na stanowisko:
starszego inspektora wojewódzkiego
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości (oferta nr 2)

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
ul. Konarskiego 1-3
85-950 Bydgoszcz

Główne obowiązki:

  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych stwierdzających nabycie z mocy prawa z dnia 1 stycznia 1999 r. przez Skarb Państwa lub właściwe jednostki samorządu terytorialnego własności nieruchomości, pozostających w dniu 31 grudnia 1998 r. w ich władaniu, a zajęte pod drogi publiczne, a także projektów postanowień z zakresu prowadzonych spraw,
  • przygotowywanie i przeprowadzanie rozpraw administracyjnych,
  • przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie w celu ustalenia stanu faktycznego przedmiotu postępowania,
  • badanie stanu prawnego nieruchomości między innymi na podstawie ksiąg wieczystych, w razie konieczności wzywanie stron do uzupełnienia braków formalnych i dowodowych,
  • wnioskowanie do urzędów stanu cywilnego i konsulatów RP, o przedłożenie aktów zgonu zmarłej strony postępowania w celu ustalenia następców prawnych,
  • zlecanie tłumaczenia na język polski dokumentów wydanych w języku obcym,
  • współpraca z innymi instytucjami w celu uzyskania informacji w sprawie.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych; podstawowe wyposażenie stanowiska, to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach

Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja

Wymagania konieczne:

  • minimum 5 lat stażu pracy, w tym minimum 3 lata w obszarze merytorycznym,
  • znajomość: prawa konstytucyjnego, prawa i procedury administracyjnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • myślenie kreatywne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie celów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie analityczne,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych.


Wymagania dodatkowe:

  • studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami,
  • przeszkolenie specjalistyczne w zakresie gospodarki nieruchomościami i postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustaw: Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
  • asertywność, umiejętność prezentowania argumentów, odporność na stres.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie świadectw pracy lub kopia zaświadczenia o zatrudnieniu lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu– potwierdzające 5 lat stażu pracy, w tym minimum 3 lata w obszarze merytorycznym.


Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 30 marca 2012 roku do 10 kwietnia 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„starszy inspektor wojewódzki – WSPN oferta nr2”

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w pok. 40, budynek A, natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.

Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Monika Sawicka
Data wytworzenia informacji: 2012-03-29
Data udostępnienia informacji: 2012-03-30
Ilość wyświetleń informacji: 2346
Rejestr zmian dokumentu