Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 16 marca 2012 r.- inspektor wojewódzki w Wydziale Infrastruktury (Toruń)

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 16 marca 2012 r.- inspektor wojewódzki w Wydziale Infrastruktury (Toruń) Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko
inspektor wojewódzki
w Wydziale Infrastruktury - Oddział Zamiejscowy w Toruniu

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki
Wydział Infrastruktury
Plac Teatralny 2
87-100 Toruń

Główne obowiązki:

  • prowadzenie spraw z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji pozostającej w kompetencji wojewody, w tym postępowań nadzwyczajnych (wznowienie postępowania, stwierdzenie nieważności decyzji) w celu kontroli zgodności z prawem ostatecznych orzeczeń starostów,
  • prowadzenie spraw z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej II instancji w celu instancyjnej kontroli rozstrzygnięć (decyzji i postanowień) wydawanych przez starostów,
  • prowadzenie pozostałych postępowań: zmian decyzji, przeniesienia bądź uchylenia decyzji w celu realizacji żądania strony,
  • rozpatrywanie wniosków wpływających do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w celu ustalenia ich zasadności i kierowanie ich do ewentualnego wdrożenia.

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
kontakt z klientem, praca pod presją czasu, zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
podjazd dla osób niepełnosprawnych do budynku (Plac Teatralny 2), stanowisko pracy usytuowane na 2 piętrze, winda, praca przy komputerze, pomieszczenie higieniczno-sanitarne odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze budynku.

Wykształcenie: wyższe
Wymagania konieczne:

  • minimum 4 lata stażu pracy, w tym min. 2 lata w administracji publicznej w obszarze administracji budowlanej,
  • znajomość: prawa konstytucyjnego, podstaw prawa i procedury administracyjnej,
  • znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; o kontroli w administracji rządowej; o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi; o ochronie danych osobowych; o ochronie informacji niejawnych; o dostępie do informacji publicznej;
  • znajomość ustaw: Prawo budowlane; o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; o ochronie środowiska, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; o ochronie przyrody; Prawo wodne; o drogach publicznych; o transporcie kolejowym; Prawo lotnicze; o opłacie skarbowej; Kodeks cywilny,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • myślenie kreatywne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie strategiczne.


Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja lub studia podyplomowe w zakresie prawa lub administracji,
  • doświadczenie w prowadzeniu spraw z zakresu architektury i budownictwa,
  • asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie świadectw pracy lub kopia zaświadczenia o zatrudnieniu lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu  potwierdzające min. 4 lata stażu pracy, w tym min. 2 lata w administracji publicznej w obszarze administracji budowlanej.


Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.


Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 16 marca 2012 roku do 21 marca 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„inspektor wojewódzki - zastępstwo - WI Toruń”


Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w pok. 41, budynek A, natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.

Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Monika Sawicka
Data wytworzenia informacji: 2012-03-15
Data udostępnienia informacji: 2012-03-16
Ilość wyświetleń informacji: 2329
Rejestr zmian dokumentu