Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko
inspektor wojewódzki
w Wydziale Infrastruktury - Oddział Zamiejscowy w Toruniu
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres Urzędu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy: Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki
Wydział Infrastruktury
Plac Teatralny 2
87-100 Toruń
Główne obowiązki:
-
prowadzenie spraw z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji pozostającej w kompetencji wojewody, w tym postępowań nadzwyczajnych (wznowienie postępowania, stwierdzenie nieważności decyzji) w celu kontroli zgodności z prawem ostatecznych orzeczeń starostów,
-
prowadzenie spraw z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej II instancji w celu instancyjnej kontroli rozstrzygnięć (decyzji i postanowień) wydawanych przez starostów,
-
prowadzenie pozostałych postępowań: zmian decyzji, przeniesienia bądź uchylenia decyzji w celu realizacji żądania strony,
-
rozpatrywanie wniosków wpływających do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w celu ustalenia ich zasadności i kierowanie ich do ewentualnego wdrożenia.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
kontakt z klientem, praca pod presją czasu, zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
podjazd dla osób niepełnosprawnych do budynku (Plac Teatralny 2), stanowisko pracy usytuowane na 2 piętrze, winda, praca przy komputerze, pomieszczenie higieniczno-sanitarne odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze budynku.
Wykształcenie: wyższe
Wymagania konieczne:
-
minimum 4 lata stażu pracy, w tym min. 2 lata w administracji publicznej w obszarze administracji budowlanej,
-
znajomość: prawa konstytucyjnego, podstaw prawa i procedury administracyjnej,
-
znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; o kontroli w administracji rządowej; o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi; o ochronie danych osobowych; o ochronie informacji niejawnych; o dostępie do informacji publicznej;
-
znajomość ustaw: Prawo budowlane; o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; o ochronie środowiska, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; o ochronie przyrody; Prawo wodne; o drogach publicznych; o transporcie kolejowym; Prawo lotnicze; o opłacie skarbowej; Kodeks cywilny,
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
-
umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
-
umiejętność redagowania pism urzędowych,
-
myślenie kreatywne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie strategiczne.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja lub studia podyplomowe w zakresie prawa lub administracji,
- doświadczenie w prowadzeniu spraw z zakresu architektury i budownictwa,
- asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny,
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
kopie świadectw pracy lub kopia zaświadczenia o zatrudnieniu lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu potwierdzające min. 4 lata stażu pracy, w tym min. 2 lata w administracji publicznej w obszarze administracji budowlanej.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 16 marca 2012 roku do 21 marca 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„inspektor wojewódzki - zastępstwo - WI Toruń”
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w pok. 41, budynek A, natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.
|