Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 20 stycznia 2012 r. - starszy inspektor wojewódzki w WSPiN (Toruń)

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 20 stycznia 2012 r. - starszy inspektor wojewódzki w WSPiN (Toruń) Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu


Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydata na stanowisko:
starszego inspektora wojewódzkiego
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości - Oddział Zamiejscowy w Toruniu

Liczba lub wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Toruń

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Główne obowiązki:

  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie przejmowania na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości przeznaczonych pod budowę dróg krajowych, w tym wywłaszczanie nieruchomości i ustalanie odszkodowania, a także projektów postanowień z zakresu prowadzonych spraw,
  • przygotowywanie w trybie nadzorczym projektów decyzji administracyjnych w sprawach o stwierdzenie nieważności decyzji administracyjnych,
  • kontrolowanie działalności starostów wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej dot. gospodarki nieruchomościami,
  • prowadzenie postępowań w drugiej instancji w zakresie odwołań od decyzji starostów wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej dot. między innymi zwrotów i odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,
  • ustanawianie z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu oraz stwierdzanie nabycia przez Skarb Państwa z mocy prawa za odszkodowaniem nieruchomości stanowiących własność jednostek samorządu terytorialnego,
  • przygotowywanie i prowadzenie rozpraw administracyjnych,
  • przygotowywanie i prowadzenie oględzin nieruchomości w terenie.


Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
krajowe wyjazdy służbowe, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera, prowadzenie rozmów.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
podjazd dla osób niepełnosprawnych do budynku (Plac Teatralny 2), stanowisko pracy usytuowane na 2 piętrze, winda, praca przy komputerze, pomieszczenie higieniczno-sanitarne odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze budynku


Wykształcenie: wyższe na kierunku: prawo lub administracja

Wymagania konieczne:

  • minimum 5 lat stażu pracy, w tym minimum 3 lata w obszarze merytorycznym,
  • znajomość: prawa konstytucyjnego, prawa i procedury administracyjnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o kontroli w administracji rządowej,
  • myślenie kreatywne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie celów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie analityczne,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych.


Wymagania dodatkowe:

  • studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami,
  • przeszkolenie specjalistyczne w zakresie gospodarki nieruchomościami i postępowania administracyjnego,
  • uprawnienia z zakresu szacowania nieruchomości,
  • znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
  • asertywność, umiejętność prezentowania argumentów, odporność na stres.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie świadectw pracy lub kopia zaświadczenia o zatrudnieniu lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu lub kopie zakresów czynności.


Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.


Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 20 stycznia 2012 roku do 30 stycznia 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„starszy inspektor wojewódzki - WSPN Toruń”

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w pok. 41, budynek A, natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.

Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Monika Sawicka
Data wytworzenia informacji: 2012-01-19
Data udostępnienia informacji: 2012-01-20
Ilość wyświetleń informacji: 2964
Rejestr zmian dokumentu