Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 20 stycznia 2012 r. - lekarz koordynator ratownictwa medycznego

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 20 stycznia 2012 r. - lekarz koordynator ratownictwa medycznego Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu

Wojewoda Kujawsko-Pomorski

poszukuje kandydatów na stanowisko:
lekarz koordynator ratownictwa medycznego
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Wymiar etatu: 1,62
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Główne obowiązki:

  • nadzór merytoryczny nad pracą dyspozytorów medycznych,
  • koordynacja współpracy dyspozytorów medycznych w przypadku zdarzeń wymagających użycia jednostek systemu (szpitalne oddziały ratunkowe, zespoły ratownictwa medycznego, w tym lotnicze zespoły ratownictwa medycznego) spoza jednego rejonu operacyjnego,
  • udzielanie dyspozytorom medycznym niezbędnych informacji i merytorycznej pomocy,
  • udział w pracach wojewódzkiego zespołu zarządzania kryzysowego,
  • pełnienie całodobowego dyżuru,
  • inne obowiązki wynikające z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lutego 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu uprawnień i obowiązków lekarza koordynatora ratownictwa medycznego.


Wykształcenie:  lekarz posiadający tytuł specjalisty w dziedzinie medycyny ratunkowej albo lekarz, który ukończył co najmniej drugi rok specjalizacji w dziedzinie medycyny ratunkowej, lub  lekarz posiadający specjalizację lub tytuł specjalisty albo który ukończył co najmniej drugi rok specjalizacji w dziedzinie: anestezjologii i intensywnej terapii, chorób wewnętrznych, chirurgii ogólnej, chirurgii dziecięcej, ortopedii i traumatologii narządu ruchu, ortopedii i traumatologii lub pediatrii.

Wymagania konieczne:

  • znajomość przepisów: ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym wraz z przepisami wykonawczymi,
  • co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy w szpitalnym oddziale ratunkowym lub w zespole ratownictwa medycznego,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • zaangażowanie i dyspozycyjność,
  • znajomość technik biurowych i obsługi urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi komputera, w tym programów użytkowych: MS Word i Excel,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie dokumentów potwierdzających co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy w szpitalnym oddziale ratunkowym lub w zespole ratownictwa medycznego.


Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 20 stycznia 2012 r. do 22 marca 2012 r.
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
lekarz koordynator ratownictwa medycznego

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w pok. 41, budynek A, natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.

Autor informacji: Ewa Mes - Wojewoda Kujawsko-Pomorski
Informację wprowadził\a: Monika Sawicka
Data wytworzenia informacji: 2012-01-19
Data udostępnienia informacji: 2012-01-20
Ilość wyświetleń informacji: 2557
Rejestr zmian dokumentu