Start arrow Praca arrow Ogłoszenia o naborze arrow z dnia 18 stycznia 2012 r. - inspektor w Wydziale Infrastruktury

www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 18 stycznia 2012 r. - inspektor w Wydziale Infrastruktury Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu

Kujawsko – Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko
inspektor
w Oddziale Planowania i Zagospodarowania Przestrzennego Wydziału Infrastruktury

Liczba lub wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Główne obowiązki:

  • przygotowywanie dokumentów dotyczących prowadzonych postępowań w zakresie realizacji zadań wojewody jako organu nadzoru nad działalnością organów samorządu gmin i samorządu województwa w zakresie oceny pod względem zgodności z przepisami prawnymi sporządzonych przez te organy aktów planistycznych. W przypadku stwierdzenia naruszenia przez te organy przepisów prawa przygotowanie dokumentów do rozstrzygnięć nadzorczych, wskazań oraz skarg do wojewódzkiego sądu administracyjnego,
  • przygotowywanie projektów opinii do przekazanego przez marszałka województwa projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa, przygotowanie projektów postanowień uzgadniających przekazane przez wójtów, burmistrzów oraz prezydentów miast projekty opracowań planistycznych w zakresie zadań rządowych służących realizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym,
  • przyjmowanie, w zakresie realizacji zadań wojewody jako organu opiniującego, przekazywanych przez marszałka województwa, wójtów, burmistrzów oraz prezydentów miast, zawiadomień o przystąpieniu do sporządzenia opracowań planistycznych, opracowywanie projektów wniosków do wymienionych opracowań,
  • przygotowywanie projektów uzgodnień, w zakresie realizacji zadań wojewody jako organu uzgadniającego, w zakresie zgodności z zadaniami rządowymi projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu sporządzanych przez wójtów, burmistrzów oraz prezydentów miast,
  • przygotowywanie dokumentów dotyczących prowadzonych postępowań administracyjnych, w zakresie realizacji zadań wojewody jako organu I instancji, w sprawach dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla terenów zamkniętych,
  • uczestniczenie w prowadzeniu postępowań w zakresie realizacji zadań wojewody jako organu I instancji, w postępowaniach zmierzających do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji wynikających z ustaw szczególnych,
  • uczestniczenie w prowadzonych przez organ kontrolach, w zakresie realizacji zadań wojewody jako organu wyższego stopnia, terminowości wydawania przez wójtów, burmistrzów oraz prezydentów miast decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  • przygotowywanie dokumentów dotyczących prowadzonych postępowań planistycznych w sprawie zastępczego sporządzenia planów zagospodarowania przestrzennego w przypadku gdy gminy nie wykonają obowiązków ustawowych prowadzących do wydawania w tych sprawach zarządzeń zastępczych.


Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
krajowe wyjazdy służbowe (przeprowadzanie kontroli, oględziny terenów projektowanych inwestycji), kontakt z klientem,

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku A (ul. Jagiellońska 3), stanowisko pracy usytuowane na 2 piętrze bez wind (budynek A), praca przy komputerze, toalety odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”.


Wykształcenie: wyższe

Wymagania niezbędne:

  • min. 1 rok stażu pracy,
  • znajomość procedury planistycznej,
  • znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o transporcie kolejowym, o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
  • znajomość przepisów ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • myślenie kreatywne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie analityczne,


Wymagania dodatkowe:

  • przeszkolenie w zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego,
  • asertywność, umiejętność prezentowania argumentów, odporność na stres.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie świadectw pracy lub kopia zaświadczenia o zatrudnieniu lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu lub kopie zakresów czynności.


Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.


Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 18 stycznia 2012 roku do 30 stycznia 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„inspektor - OPPZ WI”

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej, natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w pok. 41, budynek A, natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.

Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Monika Sawicka
Data wytworzenia informacji: 2012-01-17
Data udostępnienia informacji: 2012-01-18
Ilość wyświetleń informacji: 2520
Rejestr zmian dokumentu