Liczba lub wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Główne obowiązki:
-
przeprowadzanie kontroli finansowych w jednostkach podległych Wojewodzie oraz jednostkach samorządu terytorialnego,
-
dokumentowanie czynności kontrolnych w celu sporządzania protokołów kontroli,
-
sporządzanie, na podstawie protokołów z kontroli, informacji o wynikach kontroli oraz projektów wystąpień pokontrolnych.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca w terenie - dojazdy do kontrolowanych jednostek m.in. środkami komunikacji publicznej, stres związany
z charakterem wykonywanych czynności kontrolnych; zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku A (ul. Jagiellońska 3), stanowisko pracy usytuowane na 2 piętrze bez wind (budynek A), praca przy komputerze, toalety odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”.
Wykształcenie: wyższe
Wymagania niezbędne:
-
min. 2 lata stażu pracy, w tym minimum 1 rok w jednostkach sektora finansów publicznych,
-
znajomość przepisów ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o kontroli
w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, o służbie cywilnej oraz Kpa,
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
-
umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
-
umiejętność redagowania pism urzędowych,
-
myślenie kreatywne, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność organizacji pracy.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie na kierunku ekonomia lub prawo lub ukończone studia podyplomowe w zakresie rachunkowości lub zamówień publicznych,
- minimum 1 rok stażu pracy w kontroli finansowej, księgowości lub przy zamówieniach publicznych,
- kursy z zakresu rachunkowości, zamówień publicznych,
- znajomość tematycznych rozporządzeń wykonawczych,
- zdolność do samodzielnego wyszukiwania i zdobywania informacji,
- efektywna komunikacja.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać
z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie świadectw pracy lub kopia zaświadczenia o zatrudnieniu lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu
lub kopie zakresów czynności,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 12 stycznia 2012 roku do 23 stycznia 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„inspektor w WFB”
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w pok. 41, budynek A, natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.
|