Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydata na stanowisko
inspektor
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości - Oddział Zamiejscowy we Włocławku
Liczba lub wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Włocławek
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Główne obowiązki:
-
wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz gmin, powiatów oraz rozpatrywanie spraw i przygotowywanie decyzji w przedmiocie uwłaszczenia osób prawnych,
-
rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie w trybie nadzorczym decyzji w sprawach o stwierdzenie nieważności decyzji administracyjnych,
-
prowadzenie postępowań w drugiej instancji, w zakresie odwołań od decyzji starostów, wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej, dotyczących między innymi czasowego zajęcia nieruchomości czy zwrotów i odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,
-
kontrolowanie działalności starostów wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej, dotyczącej gospodarki nieruchomościami,
-
prowadzenie regulacji stanów prawnych mienia kościołów i związków wyznaniowych.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca w terenie, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, kontakt z klientem
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
podjazd dla osób niepełnosprawnych od strony podwórza, stanowisko pracy usytuowane na 1 piętrze, brak windy, praca przy komputerze, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze; w przemieszczaniu się pomiędzy budynkami osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu
Wykształcenie: wyższe prawnicze lub wyższe administracyjne
Wymagania konieczne:
-
minimum 1 rok stażu pracy,
-
znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego; o gospodarce nieruchomościami; Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych; Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi do ustawy;
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
-
dobra znajomość programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
-
umiejętność redagowania pism urzędowych.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność samodzielnego wyszukiwania i zdobywania informacji w zakresie prowadzonych spraw.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać
z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie świadectw pracy lub kopia zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 16 grudnia 2011 roku do 27 grudnia 2011 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„inspektor - WSPN Włocławek”
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w pok. 41, budynek A, natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.
|