Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
administrator systemu
Centrum Powiadamiania Ratunkowego
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki
Centrum Powiadamiania Ratunkowego
ul. Grudziądzka 9-15
85-130 Bydgoszcz
Główne obowiązki:
-
nadzór nad prawidłowym działaniem systemu teleinformatycznego centrum powiadamiania ratunkowego
-
usuwanie awarii sprzętu komputerowego wykorzystywanego na stanowisku pracy operatorów numerów alarmowych
-
współpraca z administratorem centralnym oraz pracownikami obsługi technicznej w innych ośrodkach na terenie kraju
-
nadzór nad prawidłową pracą urządzeń sieciowych
-
nadzór nad systemem dostępu użytkowników do systemu informatycznego centrum powiadamiania ratunkowego, zarządzanie oraz administracja certyfikatami oraz aktualizacja bazy danych użytkowników
-
aktualizacja baz danych w systemie teleinformatycznym centrum powiadamiania ratunkowego
-
przeprowadzanie rekonfiguracji i aktualizacji systemu teleinformatycznego oraz edycja ustawień profili użytkowników konsoli operatorskich
-
konserwacja i przegląd sprzętu komputerowego
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
nietypowe godziny pracy – dyżury w systemie dwuzmianowym 8-godzinnym, od godz. 6:00 do 14:00 oraz od 13:00
do 21:00
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na 2 piętrze (ul. Grudziądzka 9-15; budynek C – winda, podjazd dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia socjalne, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych). Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:
-
3 lata stażu pracy
-
merytoryczna i praktyczna znajomość informatyki, konfiguracji oraz administracji sieciami lokalnymi
-
umiejętność serwisowania sprzętu komputerowego
-
znajomość języka angielskiego w stopniu dostatecznym, do swobodnego korzystania z fachowej dokumentacji technicznej
-
znajomość aktów prawnych:
-
ustaw: o systemie powiadamiania ratunkowego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
-
rozporządzenia w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego
-
rozporządzenia w sprawie organizacji i funkcjonowania systemu gromadzącego i udostępniającego informacje i dane dotyczące lokalizacji zakończenia sieci, z którego zostało wykonane połączenie do numeru alarmowego "112" albo innych numerów alarmowych
-
rozporządzenia w sprawie centralnego punktu systemu centrów powiadamiania ratunkowego oraz punktów centralnych służb
-
dyspozycyjność, mobilność
-
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres
wymagania dodatkowe
-
znajomość relacyjnych baz danych SQL, serwerów aplikacyjnych oraz www
-
doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania systemem informatycznym typu call center
-
doświadczenie zawodowe w administrowaniu systemami informatycznymi dedykowanymi dla sektora publicznego
-
doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych
-
samodzielność, kreatywność, zdolność analitycznego myślenia
-
dyspozycyjność w zakresie realizacji zadań w Oddziale CPR w Toruniu
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
-
oświadczenie kandydata o znajomości języka angielskiego w stopniu dostatecznym, do swobodnego korzystania z fachowej dokumentacji technicznej
-
kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy (długość)
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
-
kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie doświadczenia zawodowego
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 27 listopada 2014 roku do 8 grudnia 2014 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 151
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„administrator systemu CPR”
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)”.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Jeżeli w Urzędzie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym następuje zatrudnienie, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile spełnia wymagania na dane stanowisko.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
|