Archiwalna wersja dokumentu dla daty: 2008-07-14 18:51:30 |
<< powrót do wersji aktualnej dokumentu |
Uzgadnianie tras pielgrzymek i innych imprez o charakterze religijnym w zakresie bezpieczeństwa |
Uzgadnianie tras pielgrzymek i innych imprez o charakterze religijnym w zakresie bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych Podstawa prawna: ustawa z dnia 17 maja 1989 r. o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP (Dz. U. Nr 29, poz. 154 z późn. zm.). Kto załatwia sprawę : Wydział Spraw Obywatelskich i Migracji Oddział Spraw Wewnętrznych, Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 3; I piętro, pok. 113. tel. 052 34 97 233 Oddział Zamiejscowy Wydziału Spraw Obywatelskich i Migracji w Toruniu, Plac Teatralny 2, parter, pokój 139, tel. 056 62 18 467 Oddział Zamiejscowy Wydziału Spraw Obywatelskich i Migracji we Włocławku, ul. Brzeska 8, parter, pokój 10, tel. 054 23 14 098 Wymagane dokumenty: wniosek organizatora pielgrzymki do wojewody właściwego ze względu na miejsce jej rozpoczęcia wraz z klauzulą upoważniającą wojewodę / wojewodów / do uzgodnienia wskazanej we wniosku trasy w aspekcie zapewnienia bezpieczeństwa z właściwymi organami zarządzającymi ruchem na drogach publicznych oraz policją. Opłaty: zwolnione od opłaty. Termin załatwienia sprawy: 1. 30 dni od daty wpływu wniosku organizatora pielgrzymki, jeśli odbywać się ona będzie na terenie Województwa Kujawsko-Pomorskiego, 2. 45 dni w pozostałych przypadkach. Czy i kiedy można odwołać się od decyzji: zaniedbanie lub nienależyte wykonanie uzgodnień może być przedmiotem skargi do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Departament Wyznań i Mniejszości Narodowych) w Warszawie. |