www.bydgoszcz.uw.gov.pl __

z dnia 20 października 2014 r. - administrator systemu Centrum Powiadamiania Ratunkowego w WBZK Utwórz PDF Drukuj Wyślij znajomemu

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
administratora systemu
Centrum Powiadamiania Ratunkowego
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki
Centrum Powiadamiania Ratunkowego
ul. Grudziądzka 9-15
85-130 Bydgoszcz

Główne obowiązki:

  • nadzór nad prawidłowym działaniem systemu teleinformatycznego centrum powiadamiania ratunkowego;
  • usuwanie awarii sprzętu komputerowego wykorzystywanego na stanowisku pracy operatorów numerów alarmowych;
  • współpraca z administratorem centralnym oraz pracownikami obsługi technicznej w innych ośrodkach na terenie kraju;
  • nadzór nad prawidłową pracą urządzeń sieciowych;
  • nadzór nad systemem dostępu użytkowników do systemu informatycznego centrum powiadamiania ratunkowego, zarządzanie oraz administracja certyfikatami oraz aktualizacja bazy danych użytkowników;
  • aktualizacja baz danych w systemie teleinformatycznym centrum powiadamiania ratunkowego;
  • przeprowadzanie rekonfiguracji i aktualizacji systemu teleinformatycznego oraz edycja ustawień profili użytkowników konsoli operatorskich;
  • konserwacja i przegląd sprzętu komputerowego;

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

nietypowe godziny pracy – dyżury w systemie dwuzmianowym 8-godzinnym, od godz. 6:00 do 14:00 oraz od 13:00 do 21:00
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane w Bydgoszczy (ul. Grudziądzka 9-15; piętro 2; pokoje biurowe - budynek C - windy, pomieszczenia socjalne). Brak toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:

  • 3 lata stażu pracy
  • merytoryczna i praktyczna znajomość informatyki, konfiguracji oraz administracji sieciami lokalnymi
  • doświadczenie zawodowe w administrowaniu systemami informatycznymi dedykowanymi dla sektora publicznego
  • umiejętność serwisowania sprzętu komputerowego
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dostatecznym, do swobodnego korzystania z fachowej dokumentacji technicznej
  • znajomość aktów prawnych:
    • ustaw: o systemie powiadamiania ratunkowego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
    • rozporządzenia w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego
    • rozporządzenia w sprawie organizacji i funkcjonowania systemu gromadzącego i udostępniającego informacje i dane dotyczące lokalizacji zakończenia sieci, z którego zostało wykonane połączenie do numeru alarmowego "112" albo innych numerów alarmowych
    • rozporządzenia w sprawie centralnego punktu systemu centrów powiadamiania ratunkowego oraz punktów centralnych służb
  • dyspozycyjność, mobilność
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość relacyjnych baz danych SQL, serwerów aplikacyjnych oraz www
  • doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania systemem informatycznym typu call center
  • doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych
  • samodzielność, kreatywność, zdolność analitycznego myślenia
  • dyspozycyjność w zakresie realizacji zadań w Oddziale CPR w Toruniu

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o znajomości języka angielskiego w stopniu dostatecznym, do swobodnego korzystania z fachowej dokumentacji technicznej
  • kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj)

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie doświadczenia zawodowego

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 20 października 2014 roku do 30 października 2014 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 151
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„administrator systemu CPR”


Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)”.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Jeżeli w Urzędzie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym następuje zatrudnienie, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile spełnia wymagania na dane stanowisko.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Autor informacji: Andrzej Baranowski
Informację wprowadził\a: Radosław Górnicki
Data wytworzenia informacji: 2014-10-17
Data udostępnienia informacji: 2014-10-20
Ilość wyświetleń informacji: 2697
Rejestr zmian dokumentu
Rejestr zmian dokumentu
Redaktor Data Zmiana
Radosław Górnicki 2014-10-17 Utworzenie