Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent prawno-administracyjny
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości (WSPN.IV.7)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres Urzędu:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. ks. S. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
Główne obowiązki:
-
przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz gmin, powiatów i samorządu województwa, a także projektów postanowień z zakresu prowadzonych spraw w celu uregulowania stanów prawnych nieruchomości
-
badanie stanu dokumentów stanowiących załączniki znajdujące się przy księdze wieczystej prowadzonej dla danej nieruchomości w celu ustalenia stanu prawnego nieruchomości
-
przygotowywanie i prowadzenie oględzin nieruchomości w terenie w celu ustalenia stanu faktycznego nieruchomości
-
obsługa klientów zewnętrznych tj. udzielanie wyjaśnień i informacji w kwestiach merytorycznych i proceduralnych dot. danej sprawy w celu realizacji przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
-
współpraca z innymi instytucjami i agencjami w formie pisemnej i telefonicznej w celu uzyskania szczegółowych informacji o stanie nieruchomości, w szczególności: Polskimi Kolejami Państwowym, Lasami Państwowymi, Agencją Nieruchomości Rolnych
-
ścisła współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu zbadania czy nie jest prowadzone postępowanie dot. przedmiotowej nieruchomości
-
prowadzenie rozpraw administracyjnych, jeśli wymaga tego specyfika sprawy w celu wyjaśnienia sprawy, uzgodnienia interesów stron.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, krajowe wyjazdy służbowe, permanentna obsługa klientów zewnętrznych, zagrożenie korupcją
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane na 9 piętrze w pokoju biurowym (budynek B - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
pozostałe wymagania niezbędne:
- 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok w realizacji zadań związanych z gospodarką nieruchomościami
-
znajomość procedury administracyjnej
-
znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej, o gospodarce nieruchomościami,
-
znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
-
podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, myślenie analityczne i kreatywne
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
-
umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
-
umiejętność redagowania pism urzędowych
wymagania dodatkowe
-
studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami
-
przeszkolenie specjalistyczne w zakresie gospodarki nieruchomościami lub postępowania administracyjnego
-
znajomość ustaw: Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych; o samorządzie gminnym; o samorządzie powiatowym; o samorządzie województwa
-
asertywność, umiejętność prezentacji, odporność na stres
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
-
kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj)
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
-
kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (studia podyplomowe, przeszkolenia)
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 21 maja 2014 roku do 2 czerwca 2014 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„referent prawno-administracyjny – WSPN.IV.7”
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. „Rekrutacja (...)”.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
|