Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszego inspektora wojewódzkiego
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości (oferta nr 1)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres Urzędu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
ul. Konarskiego 1-3
85-950 Bydgoszcz
Główne obowiązki:
-
przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz gmin, powiatów i samorządu województwa, a także projektów postanowień z zakresu prowadzonych spraw,
-
badanie stanu dokumentów stanowiących załączniki znajdujące się przy księdze wieczystej prowadzonej dla danej nieruchomości, celem ustalenia jej stanu prawnego,
-
przygotowywanie i prowadzenie oględzin nieruchomości w terenie,
-
współpraca z innymi instytucjami i agencjami w celu uzyskania szczegółowych informacji o stanie nieruchomości w szczególności: PKP, Lasy Państwowe, Agencja Nieruchomości Rolnych, Agencja Mienia Wojskowego,
-
współpraca z innymi komórkami Urzędu, celem ustalenia czy nie jest prowadzone postępowanie administracyjne dot. przedmiotowej nieruchomości,
-
prowadzenie rozpraw administracyjnych.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
krajowe wyjazdy służbowe, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera, prowadzenie rozmów
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
podjazd do budynku B dla osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy usytuowane na 9 piętrze (budynek B), praca przy komputerze, brak odpowiednio dostosowanych pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze budynku B, windy wyłącznie w budynku B i C, w przemieszczaniu się pomiędzy budynkami osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy użyciu „schodołazu”
Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja
Wymagania konieczne:
-
minimum 5 lat stażu pracy, w tym minimum 3 lata w obszarze merytorycznym,
-
znajomość: prawa konstytucyjnego, prawa i procedury administracyjnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
-
myślenie kreatywne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i nastawienie na osiąganie celów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, myślenie analityczne,
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
-
umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
-
umiejętność redagowania pism urzędowych.
Wymagania dodatkowe:
- studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami,
- przeszkolenie specjalistyczne w zakresie gospodarki nieruchomościami i postępowania administracyjnego,
- znajomość ustaw: Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa,
- asertywność, umiejętność prezentowania argumentów, odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie świadectw pracy lub kopia zaświadczenia o zatrudnieniu lub kopia zaświadczenia o odbyciu stażu – potwierdzające min. 5 lat stażu pracy, w tym minimum 3 lata w obszarze merytorycznym.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:
od 30 marca 2012 roku do 10 kwietnia 2012 roku
na adres:
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,
Kancelaria ogólna, pokój 12
ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem:
„starszy inspektor wojewódzki – WSPN oferta nr 1”
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru, w pok. 40, budynek A, natomiast po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.
|